kuinkahan paljin mahtaa tuo poika vielä kasvaa, nyt 15-vuotiaana on jo 166cm =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhemmat aika pieniä uten itsekin, mies normipituinen. Kaikki lapset ovat meitä isompia, tytärkin minua, vaikka aika pienehkö on mutta normipuiten, pieni ja sito. Isot pojat 180 ja kuopusmurkku nyt 176..

ja meidän tyttö ei ole vieläkän kuin 148,5 cm pitkä. ja tättää 17v. hän ei ksva enää, jää pieneksi.
Hyvin on näyttänyt pärjäväävän elämässä vaikka ei nin pitkä olekaan. Voimaa sitäkin enemmän. =)

Mäkin oon 148,5cm :) Ja pärjännyt oikein hyvin, oikeestaan lyhyydestä on ollut hyötyäkin. Mutta naisena sitä onkin helpompi olla lyhyt. Kyllä mua surettaisi jos mun poika jäis vaikka alle 175cm pituiseksi.

Mäkin oon 148,5cm :) Ja pärjännyt oikein hyvin, oikeestaan lyhyydestä on ollut hyötyäkin. Mutta naisena sitä onkin helpompi olla lyhyt. Kyllä mua surettaisi jos mun poika jäis vaikka alle 175cm pituiseksi.

ei mun iehellä ainakaan ole olut mitään haittaa lyhyydestä. Ei lyhyys estä työpaikkojn saantia , kerropas mule MISSÄ asiassa lyhyydestä on haittaa? Poliisikoulussakin on poistettu poituusrajat niin miehiltä kuin naisiltakin

täällä 18v ja 169,5cm pitkä toi Sälli, kasvoi 6-7lk aikana 20cm ja sen jälkeen ei oo montaakaan senttiä lisää pituutta tullu.

näin mun näkökulmasta ihan pitkältä näyttää, itse ku olen sen 160, eiku 162cm pitkä

Tässä tais nyt lähinnä olla kyse siitä että Rollo ja hänen miehensä ovat molemmat lyhyitä ja poika nyt jo kumpaakin pitempi ja vielä kasvua tod.näk. edessä.

[QUOTE="tätä";23589562]Tässä tais nyt lähinnä olla kyse siitä että Rollo ja hänen miehensä ovat molemmat lyhyitä ja poika nyt jo kumpaakin pitempi ja vielä kasvua tod.näk. edessä.[/QUOTE]

Niinpä mutta Rollo saa aina nää ilkeilijät kimppuunsa.

Oma 14 v:ni on nyt 174-senttinen ja vanhempiaan pidempi. Kasvu on kestänyt nyt pari vuotta ja tahti on olut hirmúinen. Jalkakin on jo numeroa 43. Pojan pituuskasvu on kuitenkin nyt tasaantumassa.

[QUOTE="vieras";23589536]Mä olen 162cm ja mies 170 cm. Meidän esikoinen on hujoppi meihin verrattuna: pituusennuste aikuisena on 185 cm.[/QUOTE]

Ajattele, meidän pojalla sama ennuste. Minä 169 cm ja mies 195 cm. Näin ne heittelee...

[QUOTE="vieras";23589536]Mä olen 162cm ja mies 170 cm. Meidän esikoinen on hujoppi meihin verrattuna: pituusennuste aikuisena on 185 cm.[/QUOTE]

Meillä miehen kanssa samat mitat. Kolme poikaa ja kaikista taitaa tulla selvästi pitempiä kuin isänsä. Keskikäyrän yläpuolella kasvavat. Mieheni on lyhyt, vaikka hänen sisaruksensa ovat pitkiä.

15-vuotiaana JO 166 cm?

Ei kyllä kuulosta mitenkään pitkältä. Mun veljeni on vasta 14-vuotias ja on jo 181 cm pitkä. Monta hänen kaveriaan on samoissa mitoissa, ettei nyt mikään jätti luokallaan kuitenkaan ole.

Kah kyllähän ne pennut meillääkin hyvin kasvoloo. Yksikin on ainaakin toista meetriä pitkä eikä toisetkaan pualta lyhyempiä ole.

Ukko yritti mitaata mutta oli liiaan känniissä niin mittaasikin oman kuvaasa peiilistä. Tiedä sitten eiköö se o sama?

Että kyllää kaiki kasvoo lapissa komiasti!

Kah kyllähän ne pennut meillääkin hyvin kasvoloo. Yksikin on ainaakin toista meetriä pitkä eikä toisetkaan pualta lyhyempiä ole.

Ukko yritti mitaata mutta oli liiaan känniissä niin mittaasikin oman kuvaasa peiilistä. Tiedä sitten eiköö se o sama?

Että kyllää kaiki kasvoo lapissa komiasti!

:laugh:

Mä nyt en varsinaisesti ota kantaa tähän pituusasiaan muutoin mutta tuli mieleen, että kun itse on lyhyt ja pojasta (tai tytöstä) kasvaa hillitön hujoppi nin miltä tuntuu katsella lastaan kuka on puolet pidempi kuin itse? :D

Mä ainakin oon kauhee räkätappi ja tuntuis hassulta ajatella katsovansa lastaan ylöspäin :D ! Ja niin ne on povannut esikoisesta pidempää kuin isänsä, joka on 178cm pitkä. Likka kasvaa pituutta ja mä lähden vaan iän myötä alaspäin... kohta saan kiivetä jakkaralle, että toinen kuulee mitä mä puhun :laugh: