H
"heh"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hammaslääkäri;23590653:Aloittaja mainitsi että hammaslääkäri MITANNUT. Tää joku vitsi !?
Hammaslääkärit ei mittaa pituuksia. TÄÄ ON TOSI
Mutta Rovaniemellä ja Rollolainen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hammaslääkäri;23590653:Aloittaja mainitsi että hammaslääkäri MITANNUT. Tää joku vitsi !?
ei mun iehellä ainakaan ole olut mitään haittaa lyhyydestä. Ei lyhyys estä työpaikkojn saantia , kerropas mule MISSÄ asiassa lyhyydestä on haittaa? Poliisikoulussakin on poistettu poituusrajat niin miehiltä kuin naisiltakin
Hän kasvaa noin 2cm/kk.
Hän kävi tänään hammaslääkärissä ja siellä mitatiin.
Pojalla on yöraudat väärän leuka-asennon takia ja siksi siellä mitataan joka kerta, että pystytään seuraamaan miten leuka kasvaa pituuten nähden. ainakin kesän vielä pitää raudat olla.
Itse asiassa tästä on monta tutkimusta, että miehillä pituus vaikuttaa työnsaannissa, tai lähinnä uraputkessa nousussa. Pitkät miehet etenevät nopeammin urallaan. Tietenkään tämä ei ole mitenkään yksi yhteen. Toisekseen, onhan se parempi olla hieman pidempi jo sen kannalta, että silloin on helpompi pitää itsensä normaalipainoisena, kun kulutuskin on suurempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23591523:No nyt kyllä jään odottelemaan lisä infoa.![]()
ja meidän tyttö ei ole vieläkän kuin 148,5 cm pitkä. ja tättää 17v. hän ei ksva enää, jää pieneksi.
Hyvin on näyttänyt pärjäväävän elämässä vaikka ei nin pitkä olekaan. Voimaa sitäkin enemmän. =)
ei mun iehellä ainakaan ole olut mitään haittaa lyhyydestä. Ei lyhyys estä työpaikkojn saantia , kerropas mule MISSÄ asiassa lyhyydestä on haittaa? Poliisikoulussakin on poistettu poituusrajat niin miehiltä kuin naisiltakin
Ajattele, meidän pojalla sama ennuste. Minä 169 cm ja mies 195 cm. Näin ne heittelee...
Hän kasvaa noin 2cm/kk.
Hän kävi tänään hammaslääkärissä ja siellä mitatiin.
Pojalla on yöraudat väärän leuka-asennon takia ja siksi siellä mitataan joka kerta, että pystytään seuraamaan miten leuka kasvaa pituuten nähden. ainakin kesän vielä pitää raudat olla.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;23592019:Hänhän on tosi lyhyt jos on vasta 165cm noin vanhana..