Y
yöperhonen
Vieras
elämä on mennyt siihen pisteeseen että kertakaikkiaan en enää jaksa!! olen yrittänyt vuosia olla vahva mutta voimat ei enää riitä. lapset jaksan jotenkuten hoitaa,huolehdin perustarpeista.leikkia en jaksa,en juuri ulkoilla heidän kanssa,pinna jatkuvasti tiukilla,itkettää,kaikki tuntuu niin synkältä..
mahaa puristaa kun olo on niin ahdistinut,kurkkussa ja rinnassa tuntuu pahalta.
kamalan synkkiä ajatuksia kokoajan, tunnen itseni aivan epäonnistuneeksi paskaksi. en onnistu edes äitinä!!!
kuvittelen myös asioita paljon. varmistelen asioita kokoajan. iltaisin on alkanut saamaan itkukohtauksia.
mää en jaksa,en kertakaikkiaan!!!
jos pääsisin vähäksi osastolle,otetaanko multa lapset pois ?? sitä pelkään,rakastan heitä niin paljon! mulla tulee lapsia hirvittävä ikävä jos menen hoitoon,mutta mun on varmaan pakko se tehdä itseni ja lasten vuoksi.ei tämä voi jatkua tälläaisena.
mitään apuakaan en keneltäkään tunnu saavan,edes sukulaisilta.. ehkä he eivät tajua tilannettani.huomena mullaolisi aika lääkärille,puhun tästä hoito asiasta sekä haluan vaihtaa masennuslääkitystä. siinä ei etenkään 2v. lapsi oikein voi olla mukana..
mahaa puristaa kun olo on niin ahdistinut,kurkkussa ja rinnassa tuntuu pahalta.
kamalan synkkiä ajatuksia kokoajan, tunnen itseni aivan epäonnistuneeksi paskaksi. en onnistu edes äitinä!!!
mää en jaksa,en kertakaikkiaan!!!
jos pääsisin vähäksi osastolle,otetaanko multa lapset pois ?? sitä pelkään,rakastan heitä niin paljon! mulla tulee lapsia hirvittävä ikävä jos menen hoitoon,mutta mun on varmaan pakko se tehdä itseni ja lasten vuoksi.ei tämä voi jatkua tälläaisena.
mitään apuakaan en keneltäkään tunnu saavan,edes sukulaisilta.. ehkä he eivät tajua tilannettani.huomena mullaolisi aika lääkärille,puhun tästä hoito asiasta sekä haluan vaihtaa masennuslääkitystä. siinä ei etenkään 2v. lapsi oikein voi olla mukana..