kuis hobbyhall voi näin tehä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tölsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tölsy

Vieras
tilasin tölsyn. eka erä myöhästy pari viikkoa ja nyt tuli muistutus ja siinä oli summana koko summa! vaikka siellä luke, et jos myöhästyy 30pv, ni sit ne voi velottaa koko summan. mut se ei myöhästynyt niin pljon.

voi kuule ne voi tehdä mitä vaan |O laittoivat mut perintään vaikka olin maksanu laskut.keväällä tappelin asiasta,eivät myöntäneet virhettään |O
eilen tuli nordeasta lappu et saa hakee rahaa,hobbari laittanu ylimääräisii maksuja sinne =)
ihan perseestä hobbarin toiminta nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja laskeppa!:
eka erä tulee 2viikkoa ekan oston jälkeen.´ja maksu on 2viikkoa sen jälkeen tekee 4viikkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eräpäivästä se 30 pv mun tietäääkseni lasketaan.

Ihan oikeesti soita nyt sinne asiakaspalveluun ja selvitä niiden kans tää asia jos et kerran haluu koko summaa kerralla maksaa...

Mulla on kans tosi huonoja kokemuksia Hobby Hallista. Tilasin sieltä jotain ja makselin erissä, no yks kuukausi maksoin vahingossa 2 päivää eräpäivän jälkeen, ajattelin ettei mitään väliä kun ei ollut maksukehotusta tietenkään ehtinyt tulla. No viikko sen jälkeen kun olin maksanut, tuli maksukehoitus postissa, johon oli lisätty 5 euroo myöhästymismaksuja. Taas ajattelin et ei sillä väliä kun olin kerta laskun maksanut ja ainahan tollasissa on, että kehotuksen voi jättää huomiotta jos lasku on jo maksettu. Parin viikon päästä tuli maksukehoitus, jossa tuohon 5 euron myöhästymismaksuun oli lisätty toinen 5 euroo ja vielä jotain korkoja päälle!
Mun mielestä oli jo vähän törkeetä toimintaa, kun kerran alkuperäisen laskun maksoin vain 2 päivää myöhässä. No olenpa ainakin siitä lähtien ollut erittäin tarkka, että maksan Hobby Hallin laskut aina viimeistään eräpäivänä... :o

soitin asiakaspalveluun,mamma sielä sano, et sen laskun voi maksaa kokonaa jos haluaa, muuten hävittää sen laskun. myöhästymislasku pitää seuraavaan erää lisätä. outoa touhua. miks siin muistutuksessa ei voinnu olla molemmat summat, osamaksu tai sit se koko summa?

Uusimmat

Yhteistyössä