Kuka akoista seuraa mm-lätkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinaColada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Canal+ MM-kiekko 24/7 kaava pyörii 24/7..SM-liiga on täyttä höntsää, että NHL ja KHL pelit tulee katsottua.
Olen lähes fanaattinen..;P
Suomi voitto 5-2 eilen.

Akka en ole minäkään, mutta lätkää seuraan. Nyt MM-kisoja, liigaa olen seurannut ennen lapsia aktiivisesti, kaikki oman joukkueen kotipelit ja jopa vierasmatsejakin ihan paikan päällä. Lapsien myötä, en ole ehtinyt niin paljon enää seuraamaan.

Suomi tuskin voittaa tänä vuonna..eiköhä se venäjä vie..on meinaan olymppiatason joukkue niillä nyt..
Ja tunnetustihan Venäjä syttyy vasta tärkeissä peleissä..

[QUOTE="...";26229832]Canal+ MM-kiekko 24/7 kaava pyörii 24/7..SM-liiga on täyttä höntsää, että NHL ja KHL pelit tulee katsottua.
Olen lähes fanaattinen..;P
Suomi voitto 5-2 eilen.[/QUOTE]

En mä nyt sanoisi, että SM-liiga on täyttä höntsää. Myös NHL:ssä pelien taso vaihtelee melkoisesti, ja touhu siellä areenoilla on täysin naurettavaa. Yhden NHL-pelin olen käynyt katsomassa ihan paikan päällä. Katsomossa 20.00 ihmistä, taukoja koko ajan, joiden aikana valotaulu kehoittaa ihmisiä
sanokaa s sanokaa a ja niin edelleen ja tavataan sitten ties mitä kannustussanoja, ja samoin lukee every boby clap your hands yms. Telkkarista en NHL-otteluita ole seurannut koskaan. Kaikkeen ei ole yksinkertaisesti aikaa. Ja KHL ei kyllä kiinnosta sitäkään vähää, kuin NHL.

Yhteistyössä