Kuka arvasi olevansa raskaana ennen testin tekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullasuti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullasuti

Vieras
Mä en arvannut ollenkaan, mutta mies sanoi n. viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, että: ''Kulta sä oot ihan varmasti raskaana, sun maha on ihan erilainen kuin yleensä.'' Ja niinpäs sitten olinkin!

Olin juuri laihduttanut n. 10kg, ja olimme miehen kanssa kahdestaan vaateostoksilla sen kunniaksia. Sanoin vitsillä että ihan varmaan alan odottaa kohta, kun koko vaatevarasto oli mennyt paria numeroa pienemmäksi. Silloin menkkojen olisi pitänyt alkaa seuraavalla viikolla. Samalla reissulla kuulin vauvan itkua, ja jotenkin herkistyin hirveästi. Illalla huomasin rintojen olevan turvoksissa. Seuraavalla viikolla se testikin sitten kertoi epäilykset todeksi.

Vaikka kierrosta ei mitään hajua ollutkaan tms niin tiesin että oon raskaana: Olin tosi väsyny, mahaa nipisteli ja viilteli oviksesta asti, entisenä kahvikissana ajatuskin kahvista sai laattaamaan, ja kp 27 tuli haamu ja kp28 selkee plussa labrassa.

Kyl mä oon joka kerta tiennyt/aavistanut, mutta olen peittänyt mieleni, jotten pettyisi, jos negaa olisi tullutkin. Kun mielikin tekee helposti tepposet pelkästä raskaustoiveesta... joskus kun on ollut raskausfiilistä menkkoja ennenkin, vaikkei raskautta olla yritettykkään ;)

joo ekasta pääsin mummolassa pannu kahvi mukin ääreen, ensin normaali ajatus nam parasta kahvia sitten nuuhkaisu ja hemmetin moinen pahoinvoinnin aalto, ja ajatus täh oonko mä raskaana, ja niin sitten olin. (menkat ei viel ollut myöhässä). toisesta epämääräistä pahoinvointia aamuisin jaahas ja taas ollaan raskaana, ja niin olinkin piti vielä odottaa muutama pv että "sai" testata :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
joo ekasta pääsin mummolassa pannu kahvi mukin ääreen, ensin normaali ajatus nam parasta kahvia sitten nuuhkaisu ja hemmetin moinen pahoinvoinnin aalto, ja ajatus täh oonko mä raskaana, ja niin sitten olin. (menkat ei viel ollut myöhässä). toisesta epämääräistä pahoinvointia aamuisin jaahas ja taas ollaan raskaana, ja niin olinkin piti vielä odottaa muutama pv että "sai" testata :D

Anteeksi mutta mitä tässä viestissä oikein lukee? Minä en saa sanomastasi mitään tolkkua.

Yhteistyössä