Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On muuten totta. Vasta kun muutin Suomeen niin törmäsin ajatukseen että imetys kiinnostaa ketään. Se oli kyllä aikamoinen kulttuurishokki, olin imettänyt ihan joka paikassa ja kaikenmaalaisten ihmisten keskellä eikä kukaan tuntunut asiaa edes huomaavan. Tänne kun tulin niin asia tuntui kuuluvan kaikille ja olevan kaikkien ongelma. Ihan tissifiksoitunutta porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:40 littlePiglet kirjoitti:Mä imetän 3kk poikaa ihan missä vaan. Tuo meitin 4v, kun oli ihan pieni (7vko) ni imetin Helsinki-Vantaan lentokentällä keskellä yötä. Olin hakemassa pikkuveljee lennolta, ja ainoot, jotka tuijotti, oli suomalaisii. Kaikki turistit ilmeisesti piti asiaa ihan luonnollisena.
Jep, näin oli meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:23 vieras kirjoitti:kun lapselle tulee tosi nälkä, se ei katso aikaa eikä paikkaa.itse imetin kun oli täysimetyksellä just siellä missä oltiin, jos oli mahdollista hakeuduin vähän syrjemmälle tai laitoin ainakin lapsen puklurätin eteen ettei ihan ryntäätä paljaana oltu kuitenkaa.