Mullekin täällä sanottu että näytän 40++ikäiseltä, tosin alkossa kysyttiin paperit kun OSTIN KAHTA SIIDERIÄ :|
Mutta kyllä palsta tietää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mutta kyllä palsta tietää
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mullekin täällä sanottu että näytän 40++ikäiseltä, tosin alkossa kysyttiin paperit kun OSTIN KAHTA SIIDERIÄ :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
No jos minun ja ainakin kahden muun mukaan tässä ketjussa näytät, niin me tietysti ollaan ihan väärässä koska sä sanot niin?
Ja KETKÄ luulee että lihavan täytyy ottaa kuka vaan? KUKA semmosta väittää (muu kuin sä)?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
No jos minun ja ainakin kahden muun mukaan tässä ketjussa näytät, niin me tietysti ollaan ihan väärässä koska sä sanot niin?
Ja KETKÄ luulee että lihavan täytyy ottaa kuka vaan? KUKA semmosta väittää (muu kuin sä)?
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
Onko se muka kysymys siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
Onko se muka kysymys siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä![]()
Näköjään on. Minäkin olen luullut että tuommoinen on ihan katsojasta kiinni kuinka kokee, mutta ei, kun ne jotka kokee toisin kuin scarlett onkin nyt väärässä, nih :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:munkin mielestä ap näyttää 30+ kuvissa ( niissä mitä mä olen nähnyt ),mut hei,ei se mitään mäkin näytän varmasti PALJON ikäistäni vanhemmalta :snotty: mullekkin tuli mieleen,et ap:lle taitaa olla toi paino kuitenkin heikko paikka,sen verran siihen liittyviä alotuksia on tullu..
Mulle ei ole oma paino ongelma, mutta painoon liittyvistä keskusteluista saa helposti aikaan pitkiä ketjuja.Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
Mutta ei-IRL monta kertaa kuvista luultu vanhemmaksi. Niin se nyt vaan on, voi voi ja mitä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Irl mua on monta kertaa luultu nuoremmaksi. Meneekö jakeluun???? Kyllä livenä näkee toisen kasvot paremmin kuin jostakin kuvasta tietokoneen näytöllä.
Kyllä kuule on täällä MONTA kertaa tullut esille, että lihavan pitää ottaa kuka vain. Mä vain toistin sen mitä täällä on kirjoitettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi vittu mitä pellejä täällä taas. Oliko tässä aloituksessa kyse siitä minkä ikäiseltä mä näytän????? Sitten mua sanotaan tyhmäksi...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ei-IRL monta kertaa kuvista luultu vanhemmaksi. Niin se nyt vaan on, voi voi ja mitä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Irl mua on monta kertaa luultu nuoremmaksi. Meneekö jakeluun???? Kyllä livenä näkee toisen kasvot paremmin kuin jostakin kuvasta tietokoneen näytöllä.
Kyllä kuule on täällä MONTA kertaa tullut esille, että lihavan pitää ottaa kuka vain. Mä vain toistin sen mitä täällä on kirjoitettu.
En mä vaan ole koskaan tuollaisia lukenut, ja muutama muukin kirjoitti ettei ole tuollaisia huomannut. Jos vaikka laitat jonkun tällaisen ketjun esimerkiksi? Kun tuntuu kaikilla muilla menneen täysin ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:munkin mielestä ap näyttää 30+ kuvissa ( niissä mitä mä olen nähnyt ),mut hei,ei se mitään mäkin näytän varmasti PALJON ikäistäni vanhemmalta :snotty: mullekkin tuli mieleen,et ap:lle taitaa olla toi paino kuitenkin heikko paikka,sen verran siihen liittyviä alotuksia on tullu..
Mulle ei ole oma paino ongelma, mutta painoon liittyvistä keskusteluista saa helposti aikaan pitkiä ketjuja.Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi vittu mitä pellejä täällä taas. Oliko tässä aloituksessa kyse siitä minkä ikäiseltä mä näytän????? Sitten mua sanotaan tyhmäksi...![]()
![]()
![]()
Täh? Sä väität että näytät nuoremmalta ja jos joku kehtaa sanoa että et näytä, niin otat sen vittuiluna..hohhoijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi vittu mitä pellejä täällä taas. Oliko tässä aloituksessa kyse siitä minkä ikäiseltä mä näytän????? Sitten mua sanotaan tyhmäksi...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi vittu mitä pellejä täällä taas. Oliko tässä aloituksessa kyse siitä minkä ikäiseltä mä näytän????? Sitten mua sanotaan tyhmäksi...![]()
![]()
![]()
Täh? Sä väität että näytät nuoremmalta ja jos joku kehtaa sanoa että et näytä, niin otat sen vittuiluna..hohhoijaa.
Niin menikö vähän ohi sulla mitä tuossa kirjoitin....![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvää päivää taas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi vittu mitä pellejä täällä taas. Oliko tässä aloituksessa kyse siitä minkä ikäiseltä mä näytän????? Sitten mua sanotaan tyhmäksi...![]()
![]()
![]()
Ei ku täs oli kyse siitä, ettei läskin naisen (itsestäs et tietenkään puhunut, kunhan nyt vaan otit esimerkiks läskin) tarvii tyytyä kehen tahansa. Minkä hel*etin takia sua kaivaa joku tämmönen? Jos sulla kerran on nyt joku miesystävä, niin keskity häneen, äläkä täällä jauha shittiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Esim. nikki Starsisu väitti tuota paskaa mistä tämän aloituksen tein.