V
vieras
Vieras
jos olet itse kotona vaikka vauvan kanssa ja päiväkodin seinässä on toista viikkoa lappu henkilökuntavajeesta, veisitkö silti oman lapsesi hoitoon vai pitäisitkö kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:kuka kehtaa ensinkään viedä lasta hoitoon, jos on itse kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja ella:Eihän se nyt hyvänen aika ole vanhempien vika jos kunta/kaupunki ei kykene järjestämään riittävästi henkilökuntaa päiväkotiin. Tottakai veisin lapseni hoitoon, kun kerran niin on sovittu ja laskukin tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja no:kuka kehtaa ensinkään viedä lasta hoitoon, jos on itse kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Veisin, niitten henkilöstövaje ei mielestäni ole mun ongelma vaan kaupungin.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Veisin, niitten henkilöstövaje ei mielestäni ole mun ongelma vaan kaupungin.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja s:Veisin, niitten henkilöstövaje ei mielestäni ole mun ongelma vaan kaupungin.
ja ajattelet näin lapsesi parasta?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Tiedän lapsestani, että se pärjää kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja s:Veisin, niitten henkilöstövaje ei mielestäni ole mun ongelma vaan kaupungin.
ja ajattelet näin lapsesi parasta?
Ja kun kaikki kiltit superäidit aina joustaa vaan niin eihän niitä resursseja koskaan nostetakaan. Tiedän lapsestani, että se pärjää kyllä ja on hoidossa vaan pari päivää viikossa. Samalla kun olen itsekkäästi kotona vauvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ella:Niin mikä sitten on lapsen paras? Pumpulissa kasvattaminen...hmm...
Olen samaa mieltä s:n kanssa että mitä enemmän joustetaan (missä tahansa asiassa) sitä vähemmän asioille tehdään mitään, koska entisillä resursseilla kerran pärjätään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli oikeasti kehtaisitte ja USKALTAISITTE viedä lapsenne sinne, vaikka tiedätte että henkilökunta paiskii töitä äärirajoilla ja kaikki ylimääräinen mukava on jätetty ohjelmasta pois vajaitten resurssien takia? kai ymmärrätte, että tämä vaikuttaa myös lasten turvallisuuteen??