S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Täällä Pirkanmaalla, Tampereen lähellä...Pikkukaupungissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:no voi dääm.ite oon pk-seudulta..Mä niin tykkään tutustuu uusiin ihmisiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja online:asukko ihan täs tampereen lähellä vai meneekö kohti mänttää tai parkanoa.. (onks parkano enää ees pirkanmaata? :ashamed: ) ihan tulevaisuutta vaan silmälläpitäen. kun kuitenkin joskus lähiviikkoina lähdössä viihteelle, eikä mulla oo koskaan muuta seuraa kun toi muksujen isä, joka haluaa istua vaan sen kantakuppilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja online:jaa joo me ollaan taidettu aiemminkin tästä sun asuinpaikasta puhua, kun kerroin silloin et oon seurustellut joskus vammalalaisen kanssa. noo eipä tuo kovin kaukana oo.. junalla pääsee onks siäpäin hyviä baareja? en ollu baari ikäinen silloin kun tuon poikasen kanssa seukkasin..
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:Lähtisin, jos olis välimatkaa vähemmän :hug: . Sulla on niin kivan näköisiä lapsia, että taitaa olla äippäänsä tulleita =) . Toivottavasti löydät mukavaa seuraa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:mäkin olen vammalasta ja taidan tietää kuka sä olet salama mcQueen...Nähtiin vissiin perhekerhossa.Mä olisin voinu vaikka lähteekkin sun kanssa baariin mutta mies ei vastaa puhelimeen,en tie koska tulee kotiin.On isomman tenavan kanssa jossain... =)
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:No mä oon se Waltterin ja Oliverin äitee...No tässä on just se ongelma kun en saa ukkoo kiinni ja oon tän vauvan kans kotona.Oli pieni riita tossa ja mies lähti ajeleen jonnekkin...
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Mää lähren!! Jos ootat vähintään sen 6kk... :/ Ukko juur teki lähdön h-juhliin ja mä jäin karkkipussin ja mukeloitten kaa kotii mököttää..![]()
On Parkano Pirkanmaata :wave:Alkuperäinen kirjoittaja online:asukko ihan täs tampereen lähellä vai meneekö kohti mänttää tai parkanoa.. (onks parkano enää ees pirkanmaata? :ashamed: ) ihan tulevaisuutta vaan silmälläpitäen. kun kuitenkin joskus lähiviikkoina lähdössä viihteelle, eikä mulla oo koskaan muuta seuraa kun toi muksujen isä, joka haluaa istua vaan sen kantakuppilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Mää lähren!! Jos ootat vähintään sen 6kk... :/ Ukko juur teki lähdön h-juhliin ja mä jäin karkkipussin ja mukeloitten kaa kotii mököttää..![]()
Mä odotan! Sitten mennään kyllä myöhemmin, järkätään joku Tyrwään seudun plussalaiset-miitinki
![]()
Mukaisaa iltaa teille kotiin, karkkipussi on aina hyvää seuraa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:No mä oon se Waltterin ja Oliverin äitee...No tässä on just se ongelma kun en saa ukkoo kiinni ja oon tän vauvan kans kotona.Oli pieni riita tossa ja mies lähti ajeleen jonnekkin...
Ei tässä kiirus ole, en mäkään vielä minneen ois menossa ja juu, kyllä mä äkkäsin, kuka olet.![]()
Ilmoittele vaan, jos pääset!![]()