Kuka leipois mun lasten kanssa pipareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyllä taas ihme vänkäämistä tässä muutamalla, yllätys, harmaalla.

No, onneksi se on sama kuin paskakärpästen pörrääminen huussissa, ärsyttävää ehkä mutta pystyn elämään sen kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25224779:
:)
Mun mielestä olis ihanaa,kun asuis edes yksi ystävä lähellä jolla olisi lapsia.
Tykkäisin niin,ku vois muutoinkin lasten kanssa touhuilla jotain ja omat lapsetkin saisi sitten seuraa.
Ja itse saisi aikuista seuraa.. :)

No hö.. Ihan samat fiilikset mulla.. Miten pitkällä sä sitten asut?

[QUOTE="vieras";25224722]AP:n mies tekee 7-päiväistä työviikkoa. Eikä ilmeisesti koskaan ole vapaapäiviä tms. Luultavsti 12-tuntisia päiviäkin.[/QUOTE]

Ihme että ovat lapset ehtineet laittaa kuitenkin alulle.

On kyllä taas ihme vänkäämistä tässä muutamalla, yllätys, harmaalla.

No, onneksi se on sama kuin paskakärpästen pörrääminen huussissa, ärsyttävää ehkä mutta pystyn elämään sen kanssa :)

Tää paskakärpänen on ehtinyt leipoa lasten kanssa pipareita ja tehdä torttuja ja vaikka mitä ja ehdin vähän palstaillakin. Sä sen sijaan et ehdi kuin palstailla ... olisiko aika pysähtyä ja laittaa asioita tärkeysjärjestykseen eikä delegoida hommia muille?

1½ tuntia on Kerpele käynyt tätä keskustelua täällä ... olisi kai senkin ajan voinut käyttää siihen piparien tekoon. Ei voi kuin ihmetellä mitä päässä liikkuu...

Ja kai mä voin lisätä tähän että meillä ei ole piparimuotteja, eikä piparitaikinaa tai jauhojakaan, lähin kauppa on viiden kilometrin päässä, mulla ei ole autoa eikä täältä pääse liikkumaan muuten. No kävelemällä tien viertä, mitä en kahden pienen lapsen kanssa tee.

Ja mikä tässä nyt oli pointtina ihan alunperin, mua ei oikeastaan huvittaisi niitä pipareita leipoa. Jos jollekin ei tullut ilmi jo aiemmin :whistle:

Me askartelemme ja teemme noin muuten paljon lasten kanssa mutta toi pipareiden leipominen ei sitten millään jaksaisi innostaa.

Meillä on myös tosiaan tässä remonttia kesken, purkamattomia muuttolaatikoita, joulu noin muuten, pihavaloja lukuunottamatta laittamatta... Enkä siten näe mielekkäänä heilua jauhojen ja piparitaikinan kanssa tässä lasten kanssa.

Ja kai mä voin lisätä tähän että meillä ei ole piparimuotteja, eikä piparitaikinaa tai jauhojakaan, lähin kauppa on viiden kilometrin päässä, mulla ei ole autoa eikä täältä pääse liikkumaan muuten. No kävelemällä tien viertä, mitä en kahden pienen lapsen kanssa tee.

Ja mikä tässä nyt oli pointtina ihan alunperin, mua ei oikeastaan huvittaisi niitä pipareita leipoa. Jos jollekin ei tullut ilmi jo aiemmin :whistle:

Me askartelemme ja teemme noin muuten paljon lasten kanssa mutta toi pipareiden leipominen ei sitten millään jaksaisi innostaa.

Meillä on myös tosiaan tässä remonttia kesken, purkamattomia muuttolaatikoita, joulu noin muuten, pihavaloja lukuunottamatta laittamatta... Enkä siten näe mielekkäänä heilua jauhojen ja piparitaikinan kanssa tässä lasten kanssa.

Mutta jos sun mies kerran ehdotti piparintekoa, niin miksi hän ei sitten hanki/tee taikinaa, osta muottia ja tee niitä pipareita? Sitä minä en ymmärrä. Miksi se olisi nimenomaan sinun tehtäväsi, jos et siitä edes välitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25224947:
Mutta jos sun mies kerran ehdotti piparintekoa, niin miksi hän ei sitten hanki/tee taikinaa, osta muottia ja tee niitä pipareita? Sitä minä en ymmärrä. Miksi se olisi nimenomaan sinun tehtäväsi, jos et siitä edes välitä?

Se vaan kysäisi kun satui näkemään piparitaikinaa pakastealtaassa, ei mitenkään erityisesti painostanut tekemään pipareita.

Se vaan kysäisi kun satui näkemään piparitaikinaa pakastealtaassa, ei mitenkään erityisesti painostanut tekemään pipareita.

Hei ... jos näin kerta tapahtui niin mies ehkä tarkoitti vain että teetkö vai et, että olisitte voinut silloin samalla ostaa sitä taikinaa.

Teetkö kärpäsestä härkäsen? Ja mikä estää kysymästä mieheltä suoraan. "Teetkö sä koska mua ei kiinnosta enkä jaksa". Kai se mies joskus kotona on?

Ja eeveelle voin tosiaan vielä lisätä että keijupöllyn näkemyksessä on ihan iskevä pointti. Meidän perheessä on nimittäin tosiaan kaksi vanhempaa jotka yhdessä laittavat joulua, oli se mitä tahansa joulun eteen tekemistä.

Nää piparit nyt ei oo kuitenkaan mikään kynnyskysymys.

Ostan valmispipareita ja tehdään lasten kanssa niistä sitten :)

[QUOTE="Jaana";25225012]Hei ... jos näin kerta tapahtui niin mies ehkä tarkoitti vain että teetkö vai et, että olisitte voinut silloin samalla ostaa sitä taikinaa.

Teetkö kärpäsestä härkäsen? Ja mikä estää kysymästä mieheltä suoraan. "Teetkö sä koska mua ei kiinnosta enkä jaksa". Kai se mies joskus kotona on?[/QUOTE]

En mä mielestäni tästä tehnyt härkästä :D Vaan nämä vääräleuat tässä...

Yhteistyössä