M
mä
Vieras
Pidätetäänkö äitiysrahasta joku huikea summa veroa? Siis sitä ei käytännössä saa yhtään? Tyyliin paristaa eli minimi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Hyvällä äitiyspäivärahalla ei oo periaatteessa mitään järkeä mennä töihin, koska putoaa silloin tuolle minimille. Jos on jo valmiiksi minimillä, sittenhän on sama, vaikka menee lisäksi vielä töihinkin. Äippärahaa verotetaan 2 %-yksikköä suurempana kuin normaalia tuloa, mutta kuten jo sanottiin, kokonaissumma ratkaisee lopullisen veron määrän.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja -:Hyvällä äitiyspäivärahalla ei oo periaatteessa mitään järkeä mennä töihin, koska putoaa silloin tuolle minimille. Jos on jo valmiiksi minimillä, sittenhän on sama, vaikka menee lisäksi vielä töihinkin. Äippärahaa verotetaan 2 %-yksikköä suurempana kuin normaalia tuloa, mutta kuten jo sanottiin, kokonaissumma ratkaisee lopullisen veron määrän.
ei putoa minimille!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Äitiyspäivärahaa ei sitten veroteta AINA +2% yksikköä palkkaan nähden, näin tehdään vain jos ei toimita sinne uutta verokorttia. Itse en nähnyt mitään järkeä, siinä että tulot putoaisivat puoleen ja veroja maksettaisiin turhaan enemmän