J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MäOlen;26394771:Täällä yksi pesun kestävä naispuolinen rasisti ja ylpeä siitä!! Alhaisesta AÖ:sta kertoo se, että on omasta mielestä ok, että tänne tulee romanialaiset tekemään rikoksia ja elämään meidän vero rahoilla ja on ok, että somalit yms. tulee tänne raiskaan naisia yms. sairasta. Kuinka moneen väkivalta yms. rikos uutisen loppuun lisätään, että tekijä/epäilty on ulkomaalais taustainen.. Sitte nää helvetin kukkahattu tädit, joita täälläkin nyt on meitä paheksumassa, on näitä sadisteja puolustamassa. Se vasta sanoinkuvaamattoman NOLOA ON!!!! Tulette tänne vaan myöntämään, että hyväksytte täysin näiden paskakasojen teot.. HÄVETKÄÄ!!
Alkuperäinen kirjoittaja MäOlen;26394771:Täällä yksi pesun kestävä naispuolinen rasisti ja ylpeä siitä!! Alhaisesta AÖ:sta kertoo se, että on omasta mielestä ok, että tänne tulee romanialaiset tekemään rikoksia ja elämään meidän vero rahoilla ja on ok, että somalit yms. tulee tänne raiskaan naisia yms. sairasta. Kuinka moneen väkivalta yms. rikos uutisen loppuun lisätään, että tekijä/epäilty on ulkomaalais taustainen.. Sitte nää helvetin kukkahattu tädit, joita täälläkin nyt on meitä paheksumassa, on näitä sadisteja puolustamassa. Se vasta sanoinkuvaamattoman NOLOA ON!!!! Tulette tänne vaan myöntämään, että hyväksytte täysin näiden paskakasojen teot.. HÄVETKÄÄ!!
EN ole rasisti! Sanon vain niinkuin asiat ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26394831:tätä mä epäilinki, että olen niin syvällä kaapissa, että perseeni on Narniassa. mutta tunnustettava se on, olen homo.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26394892:sä oot ihan yhtä rasisti kun minäki. |O
Mitähän tämä tarkoittaa?Miten voi olla vain osittain rasisti?
no oon rasisti esim romanikerjäläisiä ja rikollisia ulkomaalaisia kohtaan, tai niitä jotka tulemat tänne loisimaan aikomatta koskaan esimerkiksi hankkia elantoaan muuta kuin sossun kautta. eiks se oo osittain rasismia?ehkä sit muotoilin väärin. mut ei mulla töitä tekeviä kunnon kansalaisia vastaan oo mitään.
Siis alhainen mikä sulla on? Alykkyysösamäärä?Alkuperäinen kirjoittaja MäOlen;26394771:Täällä yksi pesun kestävä naispuolinen rasisti ja ylpeä siitä!! Alhaisesta AÖ:sta kertoo se, että on omasta mielestä ok, että tänne tulee romanialaiset tekemään rikoksia ja elämään meidän vero rahoilla ja on ok, että somalit yms. tulee tänne raiskaan naisia yms. sairasta. Kuinka moneen väkivalta yms. rikos uutisen loppuun lisätään, että tekijä/epäilty on ulkomaalais taustainen.. Sitte nää helvetin kukkahattu tädit, joita täälläkin nyt on meitä paheksumassa, on näitä sadisteja puolustamassa. Se vasta sanoinkuvaamattoman NOLOA ON!!!! Tulette tänne vaan myöntämään, että hyväksytte täysin näiden paskakasojen teot.. HÄVETKÄÄ!!
mitä rasisti tekee ulkomaalaisten pizzerioissa? :O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26394963:sun mielipitees on yhtä olematon kun sinä itekkin.![]()
No sitten rasisteja ei Suomessa olekaan. Ei ketään häiritse neekerit minkään ihonvärin takia, vaan siksi kun ne raiskaa ja pahoinpitelee viattomia vastaantulevia ihmisiä.