TUNDRA-arjen sankari- Aktiivinen jäsen 25.03.2006 9 314 0 36 18.06.2008 #1 Siinä otsikossahan se kysymys jo olikin.
TUNDRA-arjen sankari- Aktiivinen jäsen 25.03.2006 9 314 0 36 18.06.2008 #3 Jos näin aamusella olis parempi tuuri
TUNDRA-arjen sankari- Aktiivinen jäsen 25.03.2006 9 314 0 36 18.06.2008 #4 Onko siitä joku sääntö olemassa, että kuinka paljon on hyvien tapojen mukaista nostaa omaa ketjuaan?
TUNDRA-arjen sankari- Aktiivinen jäsen 25.03.2006 9 314 0 36 19.06.2008 #5 Nostanpa vielä, kun ei kukaan ole kieltänytkään