V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
Ei!mä kysyin ei tarviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
Niin ja kai mieskin sai sit samalla lääkkeen siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:MIKSI SULLA ON 2 ERI NIMIMERKKIÄ?
ai taas mä?Eikö se oli joku vieras!?Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Ei!mä kysyin ei tarviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
kylläAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:MIKSI SULLA ON 2 ERI NIMIMERKKIÄ?
Se haluaa vaihtelua :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ajateli tehä toinen kun olin bannissa :headwall:
mut läkääri sanoi että se oli ennen että mieskin on saanut saman lääken?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Ei!mä kysyin ei tarviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
no mulla ei samaa tilannetta mut kaverilla oli ja sen mieskin hiivaan sai omat lääkkeensä. Voi tulla uudestaan jos miestäkin ei hoideta!
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kylläAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:MIKSI SULLA ON 2 ERI NIMIMERKKIÄ?
Se haluaa vaihtelua :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai taas mä?Eikö se oli joku vieras!?Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?![]()
hei mäkin käytän always ainaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi herranen aika sentään! lopettakaa jo tuo maksullisen seksin toitottaminen!!! miullaki on ollu hiiva ja ei taatusti oo mistään maksullisesta seksistä tarttunu. miulla sen tekee AINA always-siteet. siksipä niitä en käytäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mut läkääri sanoi että se oli ennen että mieskin on saanut saman lääken?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Ei!mä kysyin ei tarviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
no mulla ei samaa tilannetta mut kaverilla oli ja sen mieskin hiivaan sai omat lääkkeensä. Voi tulla uudestaan jos miestäkin ei hoideta!![]()
Hmmm. Ny ei ymmärrä eihän se sun mies sää lääkettä jos sä vaan sitä syöt? Kyllä se hiivä voi sille miehellekkin tarttua vaikka ei ole sukupuoli tauti sinänsä!
jos mä aloitan harrasta seksia jonkun ukkon kanssa sit hän juoksee karkuun ,koska mä oksennan hänen pälle,hyi hyi :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai taas mä?Eikö se oli joku vieras!?Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?![]()
No ihan sun puheistain sain käsityksen tosta toki se voinu olla vitsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:hei mäkin käytän always ainaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi herranen aika sentään! lopettakaa jo tuo maksullisen seksin toitottaminen!!! miullaki on ollu hiiva ja ei taatusti oo mistään maksullisesta seksistä tarttunu. miulla sen tekee AINA always-siteet. siksipä niitä en käytäkään.![]()
en mä ole saanut lääkeitä vain joku voide,mut miks sitten lääkäri sanoi että ei miehille tarvi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mut läkääri sanoi että se oli ennen että mieskin on saanut saman lääken?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Ei!mä kysyin ei tarviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei sit oo sattumoisin tarttunu niis maksullisista jutuista kun täs juttelit että te tienaatte rahat maksullisella seksillä?
no mulla ei samaa tilannetta mut kaverilla oli ja sen mieskin hiivaan sai omat lääkkeensä. Voi tulla uudestaan jos miestäkin ei hoideta!![]()
Hmmm. Ny ei ymmärrä eihän se sun mies sää lääkettä jos sä vaan sitä syöt? Kyllä se hiivä voi sille miehellekkin tarttua vaikka ei ole sukupuoli tauti sinänsä!
Siis mistä???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:hei mäkin käytän always ainaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi herranen aika sentään! lopettakaa jo tuo maksullisen seksin toitottaminen!!! miullaki on ollu hiiva ja ei taatusti oo mistään maksullisesta seksistä tarttunu. miulla sen tekee AINA always-siteet. siksipä niitä en käytäkään.![]()
Nyynä lähinnä en tosiaankaan tarkoittanut että hiiva tulis maksullisesta jutuista. Vaan ihan muusta mitä ite Milanna on kirjoittanut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä toisaalta alan epäileen sun ulkomaalaistaustaa ihan sun kirjoituksen suhteen! Todella moni joka täällä sun ikäisistä ulkomaalaisist puhuu täydellisesti suomea ja kirjoittaa myös. Ja myös että kirjoitat kyllä aika paljastavasti.