V
Venakko Milanna
Vieras
Kyllä!Tallinnasta!Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Oletko virosta? Ihan tulee kirjoituksestas bb.n kadi mieleen![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä!Tallinnasta!Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Oletko virosta? Ihan tulee kirjoituksestas bb.n kadi mieleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi herranen aika sentään! lopettakaa jo tuo maksullisen seksin toitottaminen!!! miullaki on ollu hiiva ja ei taatusti oo mistään maksullisesta seksistä tarttunu. miulla sen tekee AINA always-siteet. siksipä niitä en käytäkään.
ai eikö :headwall: :headwall: no en ole vielä viisas tai visasAlkuperäinen kirjoittaja Vieras :Kuinka moni virolainen tai venäläinen osaa kirjoituksissaa laittaa kahta samaa kirjainta peräkkäin varsinkin kun ei kuulu laittaa!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulihan se sieltä! Ihan selvää suomen kieltä. Ja ulkomaalainen ei kyl osaa päätellä noin!
Eli miten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulihan se sieltä! Ihan selvää suomen kieltä. Ja ulkomaalainen ei kyl osaa päätellä noin!
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Eikö muuten saa puhua paljastavasti? :/
en tie joskus se onnistu!Mull on dementtia varma joskus muistan joskus ei!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Eikö muuten saa puhua paljastavasti? :/
no jos kokoajan ollu huonoo suomen kieltä ni miten ihmeessä kirjoitat yhtäkkii selvää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:esim toi paljastavasti sana on jo suomalaiselle lapselle vaikea sana kirjoitettavaksi että sanottavaksi! Ja sä oot kirjoittanut helppojakin sanoja naurettavasti väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no voi kamala... kyllä siulla vieras on pätemisen tarve.... :headwall:
Haluatko sä puhua mun kanssa Viroks tai Venäjäks ,ehkä mull onnistu parempi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enpä usko
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tiiätkö että mun lapsen isä on samanmaalainen ku sinäkin ja kyllä sen huomaa että sä et ole mitä sanot! ÖITÄ
Nii,nii olen mä joku sekopää kenellä ei ole tekemistä ja olen kokoajan kaksplus palstalla ,näin sä haluat sanoa?No sitten olen mä se....Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tiiätkö että mun lapsen isä on samanmaalainen ku sinäkin ja kyllä sen huomaa että sä et ole mitä sanot! ÖITÄ
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Nii,nii olen mä joku sekopää kenellä ei ole tekemistä ja olen kokoajan kaksplus palstalla ,näin sä haluat sanoa?No sitten olen mä se....Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tiiätkö että mun lapsen isä on samanmaalainen ku sinäkin ja kyllä sen huomaa että sä et ole mitä sanot! ÖITÄ
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Fjonga luuletko mua hernetädiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Nii,nii olen mä joku sekopää kenellä ei ole tekemistä ja olen kokoajan kaksplus palstalla ,näin sä haluat sanoa?No sitten olen mä se....Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tiiätkö että mun lapsen isä on samanmaalainen ku sinäkin ja kyllä sen huomaa että sä et ole mitä sanot! ÖITÄ
En oo tarkottanu sekopääksi vaan toi kirjoitus tyyli sanoo paljon että uskoakko vai ei ulkomaalaiseksi.