Kuka on Milanna22???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi herranen aika sentään! lopettakaa jo tuo maksullisen seksin toitottaminen!!! miullaki on ollu hiiva ja ei taatusti oo mistään maksullisesta seksistä tarttunu. miulla sen tekee AINA always-siteet. siksipä niitä en käytäkään.

Samaa mieltä. Korkeintaan sen saa aikaan tässä tapauksessa maksulliset siteet :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
Kuinka moni virolainen tai venäläinen osaa kirjoituksissaa laittaa kahta samaa kirjainta peräkkäin varsinkin kun ei kuulu laittaa!!!!!!!!!!!!!
ai eikö :headwall: :headwall: no en ole vielä viisas tai visas

niin jooo... eli vastasin tähän jossain vaiheessa toisenki kerran mutta se vastaus häipyi näemmä kun tuhka tuuleen...

mutta siis ajatus oli se, että yleensähän se mies hoidetaan siinä samalla kun nainenkin jos on hiiva. ihan jo senkin takia ettei mies sitten taas hetikohta tartuta sitä uudestaan naiseen. apteekista saa ihan esim. canestenia tai vaikka gynodaktarinia tuubissa jolla miehen voi hoitaa.

milanna, mie en käytä enää alwaysia koska niissä on tosi paljon sitä muovia joka hautoo ja aiheuttaa miulle hiivatulehuksen joka kerta. käytän vuokkosia tai tamponeja. kuukuppia kokeilin muttei se soveltunu miulle.

esim toi paljastavasti sana on jo suomalaiselle lapselle vaikea sana kirjoitettavaksi että sanottavaksi! Ja sä oot kirjoittanut helppojakin sanoja naurettavasti väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
esim toi paljastavasti sana on jo suomalaiselle lapselle vaikea sana kirjoitettavaksi että sanottavaksi! Ja sä oot kirjoittanut helppojakin sanoja naurettavasti väärin.

:laugh: :laugh: :laugh: voi että mä olen hassu

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tiiätkö että mun lapsen isä on samanmaalainen ku sinäkin ja kyllä sen huomaa että sä et ole mitä sanot! ÖITÄ
Nii,nii olen mä joku sekopää kenellä ei ole tekemistä ja olen kokoajan kaksplus palstalla ,näin sä haluat sanoa?No sitten olen mä se....

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Tiiätkö että mun lapsen isä on samanmaalainen ku sinäkin ja kyllä sen huomaa että sä et ole mitä sanot! ÖITÄ
Nii,nii olen mä joku sekopää kenellä ei ole tekemistä ja olen kokoajan kaksplus palstalla ,näin sä haluat sanoa?No sitten olen mä se....

En oo tarkottanu sekopääksi vaan toi kirjoitus tyyli sanoo paljon että uskoakko vai ei ulkomaalaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:

En oo tarkottanu sekopääksi vaan toi kirjoitus tyyli sanoo paljon että uskoakko vai ei ulkomaalaiseksi.

no kysy vaikka Fjongalta ,minkä maalainen mä olen hän ehkä osa vastata sinulle!Tai halutko tavata mun kanssa asun Turussa :D sit näet kuka mä olen,voin mä vaikka passi näyttä :D