Kuka on sinun suosikki/inhokki palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko taas ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosikkeja on kaikki ne jotka vaikuttaa aidoilta, omilta itseltään. Mm. vartooja, savanna, turkilmas, BKM, hekla...

Inhokkeja ei ole, mutta ei-kiinnostavia on sellaiset perus linjan, kultaisen keskitien kulkijat, joilla ei ole mielipiteitä tai jotka eivät perustele kantaansa. Ja tyypit jotka ovat hyvin kapeakatseisia pistää vihaks.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Luulin ettei mulla mitään inhokkeja olekaan kunnes Ewi ilmeistyi provoamaan :x :ashamed:

Minä kirjoitin tuolla aiemmin ettei ole inhokkeja, mutta tosiaan, tuo Ewi, huh huh sentään. :x Ja joskus aiemmin oli joku Siiri joka tykkäsi provota, ei taida enää kirjoitella ainakaan sillä nikillä.

Vielä tuli suosikeita mieleen, merianna on tosi symppis minusta.

kiitos

:) ...
kuin myös sinä minun mielestäni :)

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Luulin ettei mulla mitään inhokkeja olekaan kunnes Ewi ilmeistyi provoamaan :x :ashamed:

Minä kirjoitin tuolla aiemmin ettei ole inhokkeja, mutta tosiaan, tuo Ewi, huh huh sentään. :x Ja joskus aiemmin oli joku Siiri joka tykkäsi provota, ei taida enää kirjoitella ainakaan sillä nikillä.

Vielä tuli suosikeita mieleen, merianna on tosi symppis minusta.

kiitos

:) ...
kuin myös sinä minun mielestäni :)

Kiitos itsellesi. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
NinaTT on palstapersoonana kieltämättä liian kärkäs ja kapeakatseinen, mutta nyt kun oon hänet livenä tavannut, niin osaan suhtautua palstakirjotuksiinkin eritavoin. Livenä oikein herttanen tyttö :) Sitäpaitsi ihan kivahan se on, että joku saa pidettyä palstalla jutun juurta yllä ja saadaan tänne vipinää.

Sitten on joitakuita keiden kirjotuksia en kertakaikkiaan viitsi yleensä edes availla, täysin turhia huomionhakusia juttuja. En jaksa alkaa nimeämään ketään erikseen.

Suosikkeja ei mulla oo lainkaan. Okei keittiönoita on mun mielestä mukava ja osaa keskustella loukkaamatta ketään.

:D

Tiimarinvihko on mun mielestä palstalla välillä liiankin sovittelunhaluinen :p
Mutta livenä todella mukava :D

mulla ei ole ketään erityistä inhokkia, vaikka tietyn tyyppistä käytöstä inhoankin mitä täällä(kin) ilmenee...mä saatan olla eri mieltä joidenkin kanssa, mutta yhtälailla puolustan ketä hyvänsä kun lynkkausmeininki alkaa taas nostaa päätään.
Ja niitä joista pidän on paljon =)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä en ymmärrä tällasten ketjujen funktiota. Siis että kuka saa nautintoa siitä, että tänne avaudutaan "yök en tykkää siitä ja siitä"?

Mulla on muutama sellainen, joiden aloituksia en avaa ja joiden kirjoitukset pyrin muutenkin ignoraamaan. Mä en tykkää huonosta käytöksestä täällä enkä muualla, en haukkumisesta, vittuilusta enkä yltiöpäisestä huomionhakuisuudesta ja provoamisesta, mutta ei mulla ole mitään tarvetta kirjoittaa niitä nikkejä tähän, riittää että itse tiedän, kenestä tykkään.

Ja mun suosikki on meah. Ihan siitä syystä, että se on mun kaikkein rakkain sisko ikinä :heart:

Siksi koska aikuisia lapsettaa kun tosielämässä ei voi käyttäytyä niin, niin täällä pitää toteuttaa itseään?

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Luule mitä luulet. En mä edes puhu jokaasta sanaa pohjalaisittain, että koita kestää se. Mä edes säästän teidät niiltä sanoolta joita laitan esim. tekstariin kuten viä (vielä ), siä (siellä ).

Kamala stressi pitää TAAS vetää mun kirjootuksesta. Hankkikaa se kuuluusa elämä ja Lunis vois ottaa taas ne tabunsa. Ilman alkoholia.

:laugh: :) No no Scarlett. En pahalla sanonu, mutta tottahan se on mitä sanoin. Et oo kauaa sönkannu vielä.

Niin että "turpa kiinni sönkkö" ? :D

:laugh: :laugh: :laugh: :| :ashamed:

Inhokit vaihtelevat melkein päivittäin. Kaikki tuhansien aloitusten väsääjät ja huonojen aloitusviestien kirjoittelijat (eli aloituksesta ei löydy lähteitä, se on epäselvä tai liian pitkä...)

Suosikkeja on useita, nyt mainittakoon Turkilmas ja BKM. Tytsi tietääkin jo, että pidän hänen jutuistaan (ja keskusteluistamme). Ja kiitokset kaikille minusta pitäville, grazie.
=)

Tuossa menneellä viikolla joku aloitti harmaana ketjuja missä kysyttiin mielipidettä mm. BV:stä. Sitten joku uskalias kysyi mustana että mitäs tykkäätte, niin eiköhän perään tullut sinultakin oma ketju jossa tahdoit mielipiteitä itsestäsi :D Muistatko?

Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Tuossa menneellä viikolla joku aloitti harmaana ketjuja missä kysyttiin mielipidettä mm. BV:stä. Sitten joku uskalias kysyi mustana että mitäs tykkäätte, niin eiköhän perään tullut sinultakin oma ketju jossa tahdoit mielipiteitä itsestäsi :D Muistatko?

En mä mitään harmaana ole aloitellut :kieh:
Silloin täällöin mustana kyselen mielipiteitä musta,kun se on niin mukavaa luettavaa mitä sieltä tulee vastaukseksi :D

Suosikkini ovat kaikki henkilöitä, jotka saavat kuhinaa aikaan, pidän heistä juuri siksi ja muutenkin, minusta he ovat jollakin tapaa hyvin mielenkiintoisia ihmisiä jokainen. tässä he tulevat (eivät ole järjestyksessä)

Rukoilijasirkka
NinaTT
Äitiyslomalainen
BannuKakkuaSavannanTapaan
Teenlitku

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Scarletti (jonka kirjooooootustyyli on niin feiikki että silmät mennee kieeerooon).

Voi sua raasua, kun et kestä murteita. :hug: Ei täällä muuten käytetä mitään mennee-sanaa. :whistle: :p Ja muutenkin lisäälit kirjaamia ihan persiilleen.

Tuli vaan mieleen tosta sun murteella kirjoittamisesta, että ootko aina niin kirjoittanu? Vai olenko mä vaan kiinnittäny siihen viime aikoina enempi huomiota..

Ei ole kirjoittanut. Yksi aamu vain heräsi ja päätti muuttaa kielellistä ilmaisuaan.

Tytöt hei, onhan se nyt muotia ja trendikästä, Lauri Tähkäkin kirjoittaa niin!!

Yhteistyössä