V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Luulin ettei mulla mitään inhokkeja olekaan kunnes Ewi ilmeistyi provoamaan :x :ashamed:
Minä kirjoitin tuolla aiemmin ettei ole inhokkeja, mutta tosiaan, tuo Ewi, huh huh sentään. :x Ja joskus aiemmin oli joku Siiri joka tykkäsi provota, ei taida enää kirjoitella ainakaan sillä nikillä.
Vielä tuli suosikeita mieleen, merianna on tosi symppis minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Luulin ettei mulla mitään inhokkeja olekaan kunnes Ewi ilmeistyi provoamaan :x :ashamed:
Minä kirjoitin tuolla aiemmin ettei ole inhokkeja, mutta tosiaan, tuo Ewi, huh huh sentään. :x Ja joskus aiemmin oli joku Siiri joka tykkäsi provota, ei taida enää kirjoitella ainakaan sillä nikillä.
Vielä tuli suosikeita mieleen, merianna on tosi symppis minusta.
kiitos
...
kuin myös sinä minun mielestäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:NinaTT on palstapersoonana kieltämättä liian kärkäs ja kapeakatseinen, mutta nyt kun oon hänet livenä tavannut, niin osaan suhtautua palstakirjotuksiinkin eritavoin. Livenä oikein herttanen tyttöSitäpaitsi ihan kivahan se on, että joku saa pidettyä palstalla jutun juurta yllä ja saadaan tänne vipinää.
Sitten on joitakuita keiden kirjotuksia en kertakaikkiaan viitsi yleensä edes availla, täysin turhia huomionhakusia juttuja. En jaksa alkaa nimeämään ketään erikseen.
Suosikkeja ei mulla oo lainkaan. Okei keittiönoita on mun mielestä mukava ja osaa keskustella loukkaamatta ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mä en ymmärrä tällasten ketjujen funktiota. Siis että kuka saa nautintoa siitä, että tänne avaudutaan "yök en tykkää siitä ja siitä"?
Mulla on muutama sellainen, joiden aloituksia en avaa ja joiden kirjoitukset pyrin muutenkin ignoraamaan. Mä en tykkää huonosta käytöksestä täällä enkä muualla, en haukkumisesta, vittuilusta enkä yltiöpäisestä huomionhakuisuudesta ja provoamisesta, mutta ei mulla ole mitään tarvetta kirjoittaa niitä nikkejä tähän, riittää että itse tiedän, kenestä tykkään.
Ja mun suosikki on meah. Ihan siitä syystä, että se on mun kaikkein rakkain sisko ikinä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Luule mitä luulet. En mä edes puhu jokaasta sanaa pohjalaisittain, että koita kestää se. Mä edes säästän teidät niiltä sanoolta joita laitan esim. tekstariin kuten viä (vielä ), siä (siellä ).
Kamala stressi pitää TAAS vetää mun kirjootuksesta. Hankkikaa se kuuluusa elämä ja Lunis vois ottaa taas ne tabunsa. Ilman alkoholia.
![]()
No no Scarlett. En pahalla sanonu, mutta tottahan se on mitä sanoin. Et oo kauaa sönkannu vielä.
Niin että "turpa kiinni sönkkö" ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Bad Virgin aloittelee itsestään harmaana ketjuja ja sitten jos joku kehtaa suoraan kysyä mielipiteensä itsestään, niin sitten BV:kin rohkenee tehdä kun kaikki muutkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Tuossa menneellä viikolla joku aloitti harmaana ketjuja missä kysyttiin mielipidettä mm. BV:stä. Sitten joku uskalias kysyi mustana että mitäs tykkäätte, niin eiköhän perään tullut sinultakin oma ketju jossa tahdoit mielipiteitä itsestäsiMuistatko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Suosikki Lunatic, inhokki Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Aamupäre:Aamuäree on suosikkipalstailijani
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Scarletti (jonka kirjooooootustyyli on niin feiikki että silmät mennee kieeerooon).
Voi sua raasua, kun et kestä murteita. :hug: Ei täällä muuten käytetä mitään mennee-sanaa.![]()
Ja muutenkin lisäälit kirjaamia ihan persiilleen.
Tuli vaan mieleen tosta sun murteella kirjoittamisesta, että ootko aina niin kirjoittanu? Vai olenko mä vaan kiinnittäny siihen viime aikoina enempi huomiota..
Ei ole kirjoittanut. Yksi aamu vain heräsi ja päätti muuttaa kielellistä ilmaisuaan.