Kuka on sinun suosikki/inhokki palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko taas ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen aika uusi palstalainen, joten ei kaikista nimimerkeistä vielä kunnon mielikuvaa, mutta Åboriginaali vaikuttaa fiksulta! :) Ja nekin inhokit, niiden mielipiteet ja ketjut on kaikkein mielenkiintoisinta luettavaa! :D

inhokkia en paljasta nikiltä mutta tunnistaa varmasti itsensä seuraavasta; Yksi itsekehunhuuruinen kotiäiti, jolla 3 lasta. Niskavillat nousee pystyyn joka kerta, kun avaa sanaisen arkunsa :x :x :x . Niin läpeensä täydellinen, että lentää oksennus pelkästä ajatuksesta.

Puheissaan siis, en usko kirjaintakaan :D

Suosikki ehkäpä hyytis, ihan loistojuttuu sillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosikkeja Lunatic, Teenlitku.

Inhokkeja ainakin Rukoilijas., Bannuk.,

No ni. Ja rasti seinään. Eka kerta ku mie oon jonkun suosikki, enkä ihan vaan ja ainoastaan ja pelkästään inhokki. Kiitos :)!

Ole hyvä! Vaikutat mukavalta ja fiksulta!

Varsinaisia inhokkeja ei mulla ole, on vaan ihmisiä jotka ovat kärkkäämpiä kuin toiset, tai joiden mielipiteet on jyrkkiä. En alkaisi inhokiksi ketään pelkän nettipersoonan vuoksi luokittelemaan.

Suosikkeja on useampikin, ainakin BKM, Turkilmas, Blume ja Åborginaali.

Inhokit suotta omahyväinen KKK, Scarletti (jonka kirjooooootustyyli on niin feiikki että silmät mennee kieeerooon) ja idiootti Savanna.

Suosikit..no, mäkin tykkään Jadalista, Rouva Rajatapaus vaikuttaa myös mukavalta.

NinaTT on palstapersoonana kieltämättä liian kärkäs ja kapeakatseinen, mutta nyt kun oon hänet livenä tavannut, niin osaan suhtautua palstakirjotuksiinkin eritavoin. Livenä oikein herttanen tyttö :) Sitäpaitsi ihan kivahan se on, että joku saa pidettyä palstalla jutun juurta yllä ja saadaan tänne vipinää.

Sitten on joitakuita keiden kirjotuksia en kertakaikkiaan viitsi yleensä edes availla, täysin turhia huomionhakusia juttuja. En jaksa alkaa nimeämään ketään erikseen.

Suosikkeja ei mulla oo lainkaan. Okei keittiönoita on mun mielestä mukava ja osaa keskustella loukkaamatta ketään.

Mä tykkään ns. hyvistä keskustelijoista. Sellaisista, joilla on mielipiteitä ja osaavat ne myös perustella.

En tykkää sellaisista, joilla ei ole uskallusta sanoa omaa mielipidettään, vaan joka asiaan vastataan hymistellen ja neutraalisti. En tykkää myöskään sellaisista, jotka tahallaan ja toistuvasti yrittävät toisia loukata, mollaamalla esim. ulkonäköä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Scarletti (jonka kirjooooootustyyli on niin feiikki että silmät mennee kieeerooon).

Voi sua raasua, kun et kestä murteita. :hug: Ei täällä muuten käytetä mitään mennee-sanaa. :whistle: :p Ja muutenkin lisäälit kirjaamia ihan persiilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Scarletti (jonka kirjooooootustyyli on niin feiikki että silmät mennee kieeerooon).

Voi sua raasua, kun et kestä murteita. :hug: Ei täällä muuten käytetä mitään mennee-sanaa. :whistle: :p Ja muutenkin lisäälit kirjaamia ihan persiilleen.

Tuli vaan mieleen tosta sun murteella kirjoittamisesta, että ootko aina niin kirjoittanu? Vai olenko mä vaan kiinnittäny siihen viime aikoina enempi huomiota..

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Tuli vaan mieleen tosta sun murteella kirjoittamisesta, että ootko aina niin kirjoittanu? Vai olenko mä vaan kiinnittäny siihen viime aikoina enempi huomiota..

Ei ole kirjoittanut. Yksi aamu vain heräsi ja päätti muuttaa kielellistä ilmaisuaan.

Mä en ymmärrä tällasten ketjujen funktiota. Siis että kuka saa nautintoa siitä, että tänne avaudutaan "yök en tykkää siitä ja siitä"?

Mulla on muutama sellainen, joiden aloituksia en avaa ja joiden kirjoitukset pyrin muutenkin ignoraamaan. Mä en tykkää huonosta käytöksestä täällä enkä muualla, en haukkumisesta, vittuilusta enkä yltiöpäisestä huomionhakuisuudesta ja provoamisesta, mutta ei mulla ole mitään tarvetta kirjoittaa niitä nikkejä tähän, riittää että itse tiedän, kenestä tykkään.

Ja mun suosikki on meah. Ihan siitä syystä, että se on mun kaikkein rakkain sisko ikinä :heart:

imperial on tyhmä kuin saapas, väsynyttä jauhantaa jota koittaa tiukan paikan tullen höystää huonoilla letkautuksilla joiden luulee olevan sangen nokkelia. Ei osaa keskustella.

Hyviä keskustelijoita palsta pullollaan, ei jaksa mainita.

Yhteistyössä