Kuka on sinun suosikki/inhokki palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko taas ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Inhokit vaihtelevat melkein päivittäin. Kaikki tuhansien aloitusten väsääjät ja huonojen aloitusviestien kirjoittelijat (eli aloituksesta ei löydy lähteitä, se on epäselvä tai liian pitkä...)

Suosikkeja on useita, nyt mainittakoon Turkilmas ja BKM. Tytsi tietääkin jo, että pidän hänen jutuistaan (ja keskusteluistamme). Ja kiitokset kaikille minusta pitäville, grazie.
=)

Sama juttu! :heart: :D Ja samat tyypitkin, eli siis sun lisäksi BKM ja Turkilmas (joka muuten unohtui aiemmasta viestistäni). Voisi lisätä vielä Åbo ja Keittis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla on tänään sellainen päivä, että pakko sanoa suosikiksi minä :heart: :|

Samoin negatiivinen minäni, jota yritän positiivisuudellani tukahduttaa aika surkein tuloksin, haluaa sanoa että inhokkikin löytyy tästä osoitteesta :xmas:

Ja näiden kyselyjen tekijät ja vastaajat sitten ihmettelevät palstalla kilpaa miksi joskus jotkut lapset eivät leiki kaikkien kanssa ja kutsuvat vain jotkut tietyt kylään ja varmistavat puhelinsoitolla että oothan sä mun kaa huomenna tarhassa...

On aivan turha miettiä mistä suomalaistyttö käyttäymismallinsa löytää.

Suosikkeja mulla on tällä hetkellä Savanna, joka on ihanan räiskyvä persoona. Sit Keittiönoita on fiksu ja järkevä. Rukoilijasirkka on kiva ja ystävällinen. Lunaticilla melko pimeitä juttuja toisinaan, mutta tykkään. Inhokkeja ei oikeastaan ole, kun tää palsta on mulle pääasiassa viihdettä, niin en kauhean vakavasti aina kirjoituksia ota. No okei joku ihan älyttömän typerä provoyritys saattaa saada mut hetkeksi ärsyyntymään, mutta ei sitä kauaa kestä. =)

Yhteistyössä