Kuka on syypää, jos ihminen tekee itsemurhan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon että useimmilta tämä on oma päätös valitettavaa ....Toki mitä lukenut lehdistä myös köyyys osasyynä köyhät ei hae sosiaalitukea. Hs: löytyy kirjoitus.

mitä minun pitäisi kokea.randomimies siis juttelimme hetken netissä,tapasimme,en ihastunutkaan...viikko tapaamisesta mies teki itsemurhan,hyppäsi junan eteen.hänellä oli jo suunnitelmat yhteisestä tulevaisuudesta,vaikkemme olleet tavanneet,hän oli muka jo ihastunut. kun tapasimme,suutahdin äkkipikaisena miehen härskistä letkautuksesta,petyin myös ulkonäköön... miehellä päihde/mielenterv ongelmia,näin käsitin... oliko tuo itsemurha nyt jollain tapaa minun vikani? hän ehkä haki jotain turvaa minusta? en jaksanut alkaa hoivata häntä,minulla on lapsia... käytökseni oli ehkä tyly kun totesin,että en halua olla ikinä enää tekemisissä... huoh... ajatukset kiertää ja kiertää.hän ei antanu viitteitä itsemurha-aikeista.jos olisi sellaista tullut ilmi,olisin soittanu apua. mutta asia on nyt mysteeri. ongelmia miehellä oli ollut pitkään...

Selailin aikanikuluksi sivuja aika pitkälle ja yhden ketjun lopussa löytyi tällainen OT pohdiskelu...:

Mitä mieltä olette?

on itse säälissä ja se näkyy kirjotuksissa!

minusta ei tykätä ja plaaplaa kuulostaa rankalta mutta sitä se on!

Kysymys kuuluu: mihin minä teitä tarvitsen jos haluan elää omaa eläämäääni!!!!

Et saa minusta sitä mitä haluat joten voin haluta sitä missä olen onnellinen!

Vaikka yksin ! Meitä on 7 miljardia ihmistä niin oisko tuolla saman henkinen kuin minä! Netistä löydät jos et joudu trollin ahistelemaks: niillä ei kaikki kohallaan!

[QUOTE="minävaan";26919900]mitä minun pitäisi kokea.randomimies siis juttelimme hetken netissä,tapasimme,en ihastunutkaan...viikko tapaamisesta mies teki itsemurhan,hyppäsi junan eteen.hänellä oli jo suunnitelmat yhteisestä tulevaisuudesta,vaikkemme olleet tavanneet,hän oli muka jo ihastunut. kun tapasimme,suutahdin äkkipikaisena miehen härskistä letkautuksesta,petyin myös ulkonäköön... miehellä päihde/mielenterv ongelmia,näin käsitin... oliko tuo itsemurha nyt jollain tapaa minun vikani? hän ehkä haki jotain turvaa minusta? en jaksanut alkaa hoivata häntä,minulla on lapsia... käytökseni oli ehkä tyly kun totesin,että en halua olla ikinä enää tekemisissä... huoh... ajatukset kiertää ja kiertää.hän ei antanu viitteitä itsemurha-aikeista.jos olisi sellaista tullut ilmi,olisin soittanu apua. mutta asia on nyt mysteeri. ongelmia miehellä oli ollut pitkään...[/QUOTE]

sinä ajoit sen siihen! Jotkut vaan ei osaa tulkita kirjotuksia!

Individuals are experiencing a broad-based shift inside attitudes. People are will no longer acquiring whatever their minds motivation. Careless shelling out motivated by simply quick credit score is often a thing of the beyond. Consumers are now focused on reducing personal debt in addition to escalating the financial savings. Not really purchasing a brand new car or truck, updating devices, or changing their own wardrobes. prentice capital zimmerman His or her gets may well improve as long as they go through the listings which function any amount of money share selections. prentice capital management website Many of Oatmeal tales regarding client promoters emerged caused by a person issue or even difficulty. The method that you take care of it's just what generates good referral marketing!

Mites tässä tapauksessa, onko hoitovirhe?

Omaiset soittavat ambulanssin nuorelle miehelle joka on sanonut tekevänsä itsemurhan, sanonut jo aloittaneensa syömällä jo nyt liikaa lääkkeitä. Ambulanssi vie miehen psykiatriselle ensiapuosastolle. Tämä on viides kerta parin viikon sisään kun mies on sairaalassa näiden ongelmien takia. Hänellä on diagnosoitu jo vaikka mitä häiriöitä ja joka paperissa lukee suisidaalisuus, itsemurha-ajatukset, itsetuhoisuus, lääkkeiden väärinkäyttö, lääkeriippuvuus...

Mies lähetetään kotiin tunnin päästä uuden reseptin ja lääkesatsin kanssa sillä hän väittää itse olevans juuri nyt ihan terve, läheiset vaa ylireagoivat. Mitään kokeita ei tehty tarinan totuudenmukaisuuden selvittämiseksi, verikokeestahan olisi heti näkynyt toksiset määrät unilääkkeitä.

Mies soittaa kotimatkalla hyvästelläksenä perheensä. Sairaalaan soitetaan taas, he sanovat, ettei mitään ole tehtävissä.

Muutamaa tuntia myöhemmin mies on kuollut lääkkeiden yliannostukseen.

Pitäisikö jotain syyttää? Vaikka niitä lääkäreitä jotka myönsivät satoja, ja taas satoja pillereitä lääkeriippuvaiselle itsetuhoiselle miehelle? Päästivät _jo kuolemaisillaan olevan_ tapauksen kotiin?

tottakai tuossa tapauksessa on toimittu väärin, mies olis pitänyt ensinnäkin pistää M1 lähetteellä psykiatriselle suljetulle osastolle(tahdonvastaiseen hoitoon voi lähetttää ihmisen joka on itselle tai toiselle vaaraksi).
Huutava vääryyshän tossa on tapahtunut. mutta typerä kysymys miksi tuon ihmisen läheiset antoi tuollaisen ihmisen olla yksin?

trha selitää ettei aikusita ihmistä voi vahtia,kyllä voi! mä vahdin vuosia sitte omaa meistäni lähes vuoden kun hän ol iitsetuhoinen, kaksi kertaa isompi ukko kuin minä.. mutta kyllä pysy aloillaan, kerran meinas epätoivo iskee.. ei silloin kun verisuihkusi ranteesta,vaan silloin kun hän meinas hyppää parvekkeelta(ylin kerros), mut jostain se ylimääräinen voima tuli...

Niinpä nykyään hän katuu että yritti tappaa itsensä ja on onnelllinen,ei masentunut ollut jo monta vuotta.. kyllä hän olisi kuollut ilman minua.. kyllä ol iraskasta vahtia aikuista miestä...mutta onnistuin! ja se oli vaivan arvoista. hän on monta vuotta ollut ihana isä ja aviomies <3

Olen tuntenut vain yhden henkilön, joka otti itseltään hengen pois. Hänellä oli aika paha huumeongelma ja päätti yks päivä lopettaa aineiden käytön seinään. Ilmeisesti siitä seurasi hänelle henkisesti ja fyysisesti niin paha olo, että teki itsemurhan pian lopettamisen jälkeen.

Se oli todella surullista ja moni jäi tätä ihmistä kaipaamaan. Hänen itsensä vastuullahan teko oli, mutta itse uskon että jos olisi hakenut apua ja tukea huumeiden lopettamiseen hän ei olisi mennyt niin sekaisin.

Vaikka hän oli elämässä mokannut monesti, toivon että hän on nyt saanut rauhan.

Currently you realize the standard aspects. Hold put up pertaining to more thorough articles or blog posts in the future. For more info linked to ventures, have a look at investopedia. com regarding meanings and understanding materials. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg Almost all types of traders are usually tied to futures, bonds, along with other varieties of investment possibilities which might be typically customized in the direction of the "buy in addition to hold" technique. Though this course is useful ultimately, the timing from the investment decision can indicate which for a lot of possibly quite a lot of investment decision will probably don't achieve the absolute maximum possible returns. This is because that raises in perhaps diversified shares are not able to contest with a dynamic expense strategy that is not restricted to conventional investment decision varieties. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg Hedge deposit operators will be able to overcome the market industry as they are permitted to employ distinct investment decision methods which are given in the hedge fund contract itself. As an example, several professionals work with relative worth methods which usually point out the purchase regarding undervalued stock options and also the sales connected with overvalued sec so that you can decrease exposure in different distinct marketplace. Function driven tactics, alternatively, stress this purchase connected with undervalued sec which may be in addition to the standard industry. By way of example, mergers as well as acquisitions frequently have estimated effects in the two acquired company and also the obtaining company. This hedge finance administrator employs these records to get a number of stocks and options as well as promote other people and thus getting a world wide web revenue for those traders in the pay for.

Yhteistyössä