Kuka ostaa pienille pojille synkkiä vaatteita, joissa rumat kuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eiköhän se ole vanhempien oma asia, miten lapsensa pukevat. usein vanhemmat pukee lapset oman tyylinsä mukaisesti. En arvostele Gant-vanhempia niin miksi gootti- tai muita vanhempia?

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa kiviäkin:
eiköhän se ole vanhempien oma asia, miten lapsensa pukevat. usein vanhemmat pukee lapset oman tyylinsä mukaisesti. En arvostele Gant-vanhempia niin miksi gootti- tai muita vanhempia?

Ei muakaan haittaa, jos joku pukee. Mutta mua siis ihmetyttää lähinnä se, että lähes kukaan EI näytä pukevan niitä lapselleen. Kun niitä on kuitenkin kaupat väärällään, niin pitäisihän niitä näkyä useamman päälläkin.

En siis ymmärrä tässä kysynnän ja tarjonnan epäsuhtaa. Ymmärtäisin hyvin, että noita on kaupoissa paljon, jos moni niistä tykkäisi. Ei siinä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei muakaan haittaa, jos joku pukee. Mutta mua siis ihmetyttää lähinnä se, että lähes kukaan EI näytä pukevan niitä lapselleen. Kun niitä on kuitenkin kaupat väärällään, niin pitäisihän niitä näkyä useamman päälläkin.

En siis ymmärrä tässä kysynnän ja tarjonnan epäsuhtaa. Ymmärtäisin hyvin, että noita on kaupoissa paljon, jos moni niistä tykkäisi. Ei siinä mitään.

Henkkamaukan valikoimat päättää joku keskusjohto - heille tulee kuulemma jotain tavaraa ihan kamalasti ja ne eivät ole aina hittejä täälläpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Henkkamaukan valikoimat päättää joku keskusjohto - heille tulee kuulemma jotain tavaraa ihan kamalasti ja ne eivät ole aina hittejä täälläpäin.

Ok, tämä selittää. Mahtaa henkilökuntaakin ärsyttää. Eli ehkä ne ovat jossain päin hittejä...tai sitten eivät, kun samat tavarat näyttävät roikkuvan nettikaupassakin tarjouksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Ok, tämä selittää. Mahtaa henkilökuntaakin ärsyttää. Eli ehkä ne ovat jossain päin hittejä...tai sitten eivät, kun samat tavarat näyttävät roikkuvan nettikaupassakin tarjouksessa.

No kertoohan se kuitenkin jotain, että joltain puuttuu visio :D Mutta ne housut on keskieuroopan markkinoiden mukaan, suomalaisille taas ei tule tarpeeksi vaikka niitä collegehousuja. Näin mua valistettiin kerran.

Meillä on lisko, spiderman,pääkallo,robotti, bändi, motskari, jenkkiauto ym. paitoja mustia, harmaita, valkoisia ja värikkäitä. Sitten on toki lisäksi värikkäitä housuja, asusteita, kenkiä ym. Myös merkkivaatteita stockmannilta ja pikku putiikeista tulee ihanuuksia osteltua lähinnä parempiin menoihin vaikka usein käy, että niistäkin tule kertapidon jälkeen arkivaatteita. Käytän poikani vaatetukseen vuodessa arviolta reilut 1700 euroa. Menisi enemmän, jos olisin töissä. Lisäksi annan vaatteita kiertoon lapsen kavereille ja sukulaisille. Osan myyn kirpparilla tai vien kierrätykseen. Me ei olla koskaan saatu vaatteita keltään sukulaisilta tai ystäviltä. Minä annan 4-vuotiaan päättää itse mitä vaatteita ostetaan. Sanoo kyllä heti, jos ei tykkää enkä silloin osta. Vaatteet eivät tee ihmistä, mutta on ihanaa tuhlata ihanuuksiin, joissa lapsi itse viihtyy. Myös hiusten laittaminen ja leikkaaminen on pojalleni tärkeää. Toivon, että hänestä tulee mies, joka ei pihistä vaatteista eikä tulevaisuudessa puolison tarvitse vinkata, että hei, ostatko uuden sukat ja kengät, kun nuo entiset on aivan kamalan näköiset ja ps. vaihtaistko tuon paidan ja kävisit suihkussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;20453810:
Olen ostanut paljon 4v. pojalleni paitoja Lindexiltä. Etenkin Bamse ja traktoriaiheiset ovat nyt hänen suosiossaan. Vaaleankeltaisella pohjalla traktoreita, oranssi-valko-vihreäraitainen Bamse, yms. hieman värikkäämpää. Vain yksi paita on musta, sekin lahjaksi saatu ja sitä poika ei suostu laittamaan päälleen kun siinä on ritari hevosen selässä, muka pelottava :D.

Alkuperäiseen aiheeseen, noista markettien hirvitysvaatteista. Esim. naapurissa 3v. ottaa itkupotkuraivarit, jos hän ei saa Spiderman-aiheista vaatetta päälleen, joten hänellä on paljon Spiderman-paitoja, sinne ne menee ne market-hirvitykset :D

Meidän 4-vuotias haluaa NIMENOMAAN hämis, dinosaurus ja hirviöpaitoja, vaikka pukisin hänet mieluiten muumeihin ja bamseihin. Mutta koska vaatteissa on tarkoutus viihtyä, niin poika saa hirviönsä, joita löytyy myös värikkäämmillä kankailla esim. vihreinä, keltaisina, punaisina, liloina paitoina. Mustaa vaatetta en sentään 4-vuotiaalle osta!

Meillä on 2 poikaa, mutta hirviöitä, monstereita, supersankareita jne. ei meidän poikien vaatteissa ole.

Kuopus on Cars-fani, joten niitä löytyy kyllä esin. sadetakki, kurarit, pk-tossut, pyjama, sukkia ja muutama T-paita.
Mun isä osti kuopukselle MonsterTruck collegen, jota poika ei suostunut laittamaan kertaakaan päälleen.

Esikoisella os sporttisempi tyyli ja maku.

Minä, ja tytöllekin :) Ei niiden vaatevarastot kuitenkaan tursua sellaisista.
Leather Heavenista tullut ostettua mm. jotain. Tosin laatu on osoittautunut niin huonoksi hintaan nähden etten enää sinne rahojani pistä : /

En mä silti mielestäni rumia vaatteita osta, vaikka värityksenä olisikin musta ja rinnassa pääkallo tms. Enkä mä kyllä ihan hirveän rajuja kuvia osta.

No mun täytyy tehdä tunnustus, mun poika on 1v 8kk ja hänellä on Spiderman, örkki ja jopa pääkallopaitoja, väreiltään kuitenkin vihreitä, turkooseja, oransseja ja punaisia. Toki muutama musta paita löytyy mutta niissäkin on punaista ja turkoosia tai valkoista esim hihat piristämässä vaatetta. Toisaalta sitten on myös Nalle Puhia, Tikrua ja Bamseakin sekä ihan autopaitoja. Mutta meillä ei ole AINUTTAKAAN tummansinistä, khakinvihreää tai beigeä vaatetta koska inhoan niitä värejä ja ne taas on pääsääntöisesti meidän tarhan pikkuisten poikien vaatteiden väritys :x! Ja retroa ei meidän pojan päälle tuu, mä NIIN inhoan koko retro sanaa että yök yök, ne väri- ja kuvioyhdistelmät on kamalia!!! :D

Varmaan kaikki, jotka ei oikein jaksa panostaa poikiensa pukeutumiseen. Jos ostaa tyyliin ekat eteen tulevat asian ajavat, niin varmasti on kaappi täynnä tummansinistä printtiörkki-collegea.

lahjaksi on saatu, onneksi semmosia mikkä on punasella tai muulla värikkäällä pohjalla. teen poile itte vaatheita. netistä tilaamalla kankaat saa värikkäitä ja hauskoja kuoseja. tänhään oli päällä myllymuksujen apina trikoosta oleva pusero + ruskeat housut. huomenna taitaa olla sampsukalta tilattua sukellusvene kangasta vihreä pohjasenna ja keltaset housut. punanen on 5v pojan suosikki väri

Ymmärrän ongelman, mauttomia vaatteita on ihan liikaa maailmassa. Mutta jos Prismasta tai Cittarista ei löydy, niin voihan sitä äänestää jaloillaan. Mualima on täynnä ihania nettikauppoja ja jos ei Suomessa niin sitten ulkomailla.

Yhteistyössä