Kuka painostaa ketä homot vai heterot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisse"

Vieras
No nii lukekaa toi ja sit koittaa ny ajatella vähä ja nähä missä mennään. Tää ei oo enää oikein.

Iltasanomat julkaisi 14.04.2009 artikkelin josta tulee ilmi ikävällä tavalla se kuinka jotkut (ei kaikki) homoseksuaalit painostavat ympäristöään seksuaalisuutensa kautta.

Pääkaupunkiseudun helsinkiläisessä ja espoolaisessa yläkoulussa tytöt ovat painostaneet toisia tyttöjä lesbosuhteisiin. Tyttöjä on uhkailtu ja painostettu suutelemaan toista tyttöä. Erään opettajan puuttuessa koulussa tapahtuvaan tyttöjen väliseen kähmintään, eräs tytöistä vastasi hänelle: "Onko sinulla jotain lesboja vastaan? Aina meitä syrjitään!"

Olen huomannut, että hyvin usein homoseksuaalisesti suuntautunut ihminen ylikorostaa omaa seksuaalisuuttaan ja "taistelee" omien oikeuksiensa puolesta. Tämä johtaa usein siihen, että jotkut homoseksuaalit painostavat ja jopa uhkaavat muita hyväksymään seksuaalisuutensa. Iltalehden artikkelista käy myös ilmi se minkä olen itse havainnut, että jotkut homoseksuaalit eivät tyydy pelkästään itse olemaan homoja ja lesboja, vaan yrittävät saada muita (heteroita) panostamalla tekemään samoja tekoja kuin mitä he homoseksuaaleina tekevät.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että kaikki homoseksuaalit painostavat muita, mutta hyvin usein heidän keskuudessaan kuitenkin tapahtuu sitä. Kähmintä (seksuaaliset aktiiviteetit) ja fyysinen kanssakäyminen ei kuulu julkisiin tiloihin. Iltalehden artikkelista tulee esille myös se kuinka jotkut homoseksualistit luovat ja provosoivat tilanteen, jossa he tuovat esille kuinka heitä syrjitään.

Homoseksualistit sanovat, että heitä syrjitään ja heidän ihmisoikeuksiaan loukataan jos homous sanotaan synniksi tai poikkeavaksi seksuaalisuudeksi. Iltalehden artikkelista käy ilmi huomio ja toiminta, jonka olen myös itse havainnut. Jotkut homoseksualistit (ei kaikki) syyllistyvät siihen mistä he muita syyttävät. Iltalehden artikkelista käy ilmi, että jotkut homoseksuaali tytöt uhkasivat ja painostivat heteroita toimimaan seksuaalisesti homoseksuaalisuuden tavoin. He loukkasivat näiden heterotyttöjen identiteettiä ja ihmisoikeuksia. Valitettavasti tämä puoli asiassa usein unohtuu eikä siitä puhuta. Tämä Iltasanomien artikkeli on harvinaisuus uutistulvan viidakossa, sillä hyvin usein asia uutisoidaan siten kuinka kristityt loukkaavat homoseksuaalien ihmisoikeuksia.

Raamatun opetuksen mukaan jokaista ihmistä tulee rakastaa lähimmäisenä, mutta myös synti tulee sanoa synniksi. Raamatun mukaisessa terveessä uskossa oleva ihminen ei koskaan painosta homoseksuaaleja tulemaan heteroiksi. Herran Jeesuksen opetuslapsi uskoo Raamatun sanaan ja tuo esille sen mitä sana opettaa, mutta ei painosta ketään, vaan jättää valinnat ihmisen omalle vastuulle.

Homoseksuaalisuus Raamatun valossa; homous ja lesbous

Tämä on selkeästi nähtävissä. Media tosiaan on yksipuolinen, Ihme että oli tuollainen uutinen. Yleensä uutisoidaan toisella tavalla. Minä näen homokulttuurissa juuri tuon saman painostuksen muita kohtaan.

Marshall K. Kirk ja Erastes Pill kirjoittivat marraskuussa 1987 Guide lehdessä artikkelin nimeltään "The Overhouling of Straight America". Tämän artikkelin sanotaan olevan homoseksuaalisen liikkeen "raamattu". Artikkeli esittelee strategioita ja tekniikoita kuinka toteuttaa menestyksekäs propagandakampanja, jonka kautta sekoitetaan ja petetään amerikkalaiset sekä demonisoidaan vastustajia. Artikkeli esittelee kuuden askeleen menetelmän, miten homoseksuaalien tulee markkinoida tätä kampanjaa.

1. Puhu homoudesta äänekkäästi ja niin usein kuin mahdollista
2. Esitä homot uhreina, ei aggressiivisina hyökkääjinä
3. Anna myötämielisille perusteita
4. Esitä homot hyvinä
5. Esitä vastustajat pahoina
6. Rahoita kampanjaa

Yhteistyössä