Kuka palstamamma kielsi lastaan osallistumasta suvaitsevaisuus ja pakolaiskeskusteluun koulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sori, mutta sun lapset päättävät kyllä ihan itse mitä mieltä ovat maahanmuutosta. Valitettavasti mikään muukaan kirjoittamasi ei tule tapahtumaan. Mahtaa vituttaa kun ei asiat mee just niin kuin sä haluaisit.

Erehdyt, jos kuvittelet, että joku sinun kaltainen elätti päättäisi lapsistani. Huvittavaa suorastaan. Kodilla on edelleen ratkaisevin rooli lapsen asenteiden ja arvojen muodostumiseen, ja voin ihan avoimesti myöntää, että meillä on oikeistolaiset arvot. Jos koululla olisi jotain merkitystä, niin kaipa nämä mamukakarat käyttäytyisivät paremmin ongelmakouluissa.

Minua somalinuori uhkailu kun kaupassa vinkkasin myyjälle että laittoi olutpaketin takkinsa alle. Hän ei uhkaillut ainoastaan minua, lapsiani ja miestäni myös. Tuo lastenkotikasvatti asuukin jossain muualla nyt. Outoa on että äitinsä on mitä ihanin ihminen mutta jokainen lapsi on huostaanotettu aiemmasta avioliitosta.

Siinä kulttuurissa pojat eivät taida naisia ja äitejään kuunnella, joten opit ja malli tulee miehiltä.

Voi mv-hörhöjen lapsiparkoja. Eihän tästä muuta tule mieleen.
Vanhemmat istuttaa omat fobiansa eteenpäin... ja maailma paranee taas helkkaristi.
Luitko ollenkaan tuota ketjua? Tyypillistä suvakkimentaliteettia syrjäyttää täysin lasten kokemukset, onneksi sinun ei tarvitse käydä koulua Suomessa. Luulisin että kuormitat mielenterveysosastoa eikä siitä ole mitään hyötyä.

No en minäkään varmasti päästäisi lastani kuuntelemaan kuinka opettaja valehtelee lapselle. Meillä ei suhtauduta suvaitsevaisesti terroristeihin ja raiskaajiin ja sen opetan myös lapsilleni.