Kuka puolustaa sitä lasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajattele lapsen parasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajattele lapsen parasta

Vieras
...jonka tämä nykyhallitus on mahdollistanut syntyväksi lesbolle tai yksinäiselle hetero-naiselle?
Tuommoista ei saisi olla olemassa,täysin luonnoton asia.
Samoin munasolujen luovutus sekä käyttö vieraalle ihmiselle aivan kauheaa.

Ihminen on tehnyt nyt ison virheen!

Luonnotonta. Sitähän tämä elo entistä enemmän on.

Luonnollisessa maailmassa synnyttäisimme sammalpedille jossain metsikössä, emmekä esim. söisi lääkkeitä tai tekisi leikkauksia.

Kuka sitä haluaa? En minä ainakaan. Maailma muuttuu, kehitys etenee, etene sinäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Luonnollisessa maailmassa synnyttäisimme sammalpedille jossain metsikössä, emmekä esim. söisi lääkkeitä tai tekisi leikkauksia.

Kuka sitä haluaa? En minä ainakaan. Maailma muuttuu, kehitys etenee, etene sinäkin.

ei se noin mene että etenemisen takia pitäisi edetä, typerää....pitäähän se joku roti olla,ei kaikkia pidä HYVÄKSYÄ mitä tyhmyys esiin tuo

Mun on pakko sanoa tähän, että tunnen yhden sinkkunaisen, joka on saanut lapsen hedelmällisyyshoidoilla. Hän on erinomainen äiti ja hänellä on onneksi loistava tukiverkosto. Lapsi saa rakkautta ja huolenpitoa äidin lisäksi niin monilta muilta. Sanoisin, että sillä lapsella on erinomainen kasvuympäristö.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuka ajattelee lasta kun tekemällä tehdään ISÄTTÖMIÄ lapsia?

Aika moni normaali paneskelulla tehty lapsikin on isätön.

se ISÄ kuitenkin on olemassa, kai tajuat

Ai miten niin? Sehän voi olla kuollut. Vaikka yliannostukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuka ajattelee lasta kun tekemällä tehdään ISÄTTÖMIÄ lapsia?

Aika moni normaali paneskelulla tehty lapsikin on isätön.

se ISÄ kuitenkin on olemassa, kai tajuat

Joo joo just. Tajuaks SÄ että joillakin se isä EI ole elämässä mukana? On kyllä iloosta pantu, mutta raskauden ilmettyä hävitty samantien eikä enää oteta yhteyttä. Jotkut miehet tekee noin vaikka olisi oltu parisuhteessa vuosia, mutta eron tulleen erotaan lapsistakin eikä näitä haluta nähdä.

Siinä sulle vähän todellisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

ei se noin mene että etenemisen takia pitäisi edetä, typerää....pitäähän se joku roti olla,ei kaikkia pidä HYVÄKSYÄ mitä tyhmyys esiin tuo

Kyllä tässä maailmassa on hyväksytty jo sen verta paljon, että olisi tekopyhää olla hyväksymättä vielä lisää. Tokihan sitä voisi ottaa kokonaan muutaman askeleen taaksepäin, mutta harva on valmis luopumaan oikeuksistaan.