kuka siivotessaan "vahingossa" heittänyt pois tärkeän tavara

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maan matonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maan matonen

Vieras
Juu eilen pidettiin siivousta poikain huoneessa. jalansijaa ei tahtonut saada ja musta jätesäkki oli ovella. Pojat keräili tavaroita ja mä pyyhin pintoja, ja mies avitteli kanssa. paperinpaloja ja piirrustuksia oon aina heittänyt pois, koska niitä on liikaa ja pakko kylmettää sydämensä. Ja sitten sellasia kinderhahmoja ja muuta pientä rojua. Mut eilen mies heitti sitten irrallisia palapelejä kun ne oli sikin sokin. Ja mä viel sanoin et joutaa pois. Joo sikinsokin mut poika oli pitänyt ne kyllä tallella. Sitten illalla tulee su mutrussa näyttään palapeliä mistä puuttuu pohja ja yks pala. Voi vitsi mut tuli huono omis ja syyllinen olo. Kuin puukkoo olis kierretty haava kun näki toisen pahan mielen. Kertokaa nyt et muillekki käynyt samoin, etten yksin oo kurja äiti :ashamed:

Minä olen itse kovin tarkka leluista joten niitä harvoin katoaa, mut olen mä yhden anteeksiantamattoman jutun tehnyt.. olen säästänyt kaikki lapsen irronneet hampaat, no kerran yks hammas irtosi kun olin iltavuorossa töissä, lapsi oli jättänyt hampaan iltapalalautasen reunalle että äiti näkee sen sit kun tulee kotiin, no mä en sitä nähnyt kun näin vaan tiskejä pöydällä ja siivosin pois, aamulla sit kysyttiin, että laitoitko äiti sen hampaan talteen.. juu en kun roskiin vahingossa :ashamed:

Meillä on muuttosiivouksessa kadonnut videokasetti, johon olin kuvannut pätkiä meidän esikoisesta 1-3 vuotiaana... Olen edelleen äärettömän surullinen sen kasetin katoamisesta aina kun se mieleen nousee... :'(

Mä hävitän vahingossa vähänväliä jotain miehen tavaroita. Tai oikeastaan jotain sen harrastusvehkeiden ( lennokkien) osia, muttereita sun muita. Ja kaikki tärkeät paperit kantsii meillä laittaa oikeaan paikkaan, muuten mä saatan ne siivota roskiin.. :ashamed: :whistle:

Olen ilmeisesti siivonnut pois esikoisen neuvolakortin (lapsen) ja en nyt voi lukea, mitä hän teki silloin ja silloin. Ja olisi ollut ihana muistokin. Ottaa päähän. :headwall: :'(

Sitten kerran siivosin lehtiä ja laitoin mun ja miehen veroilmotukset lehtiroskikseen. Onneks ne oli vielä huoneen nurkassa, että mies pysty ne sieltä ettiin. :ashamed: :whistle:

Sitten imuroin välillä lasten pikkuleluja (vähemmän tärkeitä, jotain kinder-leluja). Ja heitän roskiin esmses hese-leluja, enkä tiedä, mihin ne on hävinny, jos lapset kysyy. :ashamed:

Mää oon suuri hävittäjä. Siis tarkotuksella viskaan rojua pois. En tykkää krääsästä ja eilen just vinttasin roskiin Kinder-rojua. Risat ja lelut saa kyytiä välittömästi, samoin pelit, joista puuttuu osia. Helpompi elää, ku on vähemmän tavaraa ympärillä. Kirpparin pidän pari kertaa vuodessa ja taas on kaappitilaa. Mitään tärkeää en oo hukannu. Eikä lapset oo kaivannu mitään, vaikka tehokkaasti pistänki tavaraa pois.

ilmeisesti oon siivonnu ukon nettipankkitunnukset paperinkeräykseen :ashamed: Ensin paapatin sille vuoden, että hommasi ne (se kun on viimeseen asti tätä tietokoneistumista vastaan), ja sitte hukkasin ne itte... :( No onneksi ei olu kuin ne luvut vaan paperilapulle kirjotettuna, ei mihin ne kuuluu eikä avainlukuja yms.

ihan oikeasti vahingossa jotakin tenavien pelien salasanalappuja. Sitten ostinkin vihkon niitä varten ja kehoitin kirjaamaan sinne sillä edelleenkin epämääräiset paperinpalat jossakin lojumassa on siivoojalle aika vapaata riistaa. leluja enkä edes vajaita palapelejä ole nakannut roskiin ennen kuin olen asiasta omistajan kanssa neuvotellut.

Mä vein kerran vahingossa väärän muovisäkin roskiin... Siellä oli mun työvaatteita ja työsandaalit... Harmitti kyllä pirusti, meni kalliit kengät :headwall: Oli siellä säkissä jotain muutakin mut en enää muista mitä. Kävin mä sit seuraavana päivänä ihmettelemässä et oisko se siellä vielä, mutku tuo roskis on sellanen maan alla oleva, niin en mä sieltä mitään ois saanu ylös enkä ees muistanu minkä merkkinen pussi oli.

Muoks, nyt mä muistan siellä oli meidän suvun HOPEINEN KAKKULAPIO, olin vieny töihin kakkua ja sit se oli kans siellä pussissa
Nyt alko taas harmittaa sekin :laugh:

Yhteistyössä