V
vierailija
Vieras
Ollaan molemmat oltu pitkään työttömiä ja meillä yksi lapsi. Tiukkaa tekee ja ollaan mietitty, voitaisiinko hakea ruoka-apua. Miehen mielestä meidän pitää ensin kerjätä rahaa tutuilta ja vanhemmilta tai käyttää kaikki säästöt, ennen kuin ollaan sitä oikeutettu hakemaan. Kuka sitä apua nyt sitten saa hakea? Ja mitä kysyvät hakiessa? Pitääkö olla jotain todistuksia?
Millaisen ruokakassin kolmihenkinen perhe nykyään edes saa?
Millaisen ruokakassin kolmihenkinen perhe nykyään edes saa?