Kuka täällä joutui odottamaan monta vuotta esikkoaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipinä

Vieras
Anteeksi kun avaudun :) Kaipaisin ihan pikkiriikkisen vertaistukea.. Kun vauvakuume on hirmuinen, enkä jaksaisi sitä enää millään.

Tuli juuri gyneltä muistutus kierukan 2v kontrollista, *huoh*... Tekisi NIIN mieli sanoa että mitään kontrolleja enää tarvita kun nakkaa menemään vain.

Mä odotin esikoista joka meni kesken, ennen uutta yritystä se parisuhde kariutui ja meni 4 vuotta ennen kuin olin sellaisessa suhteessa mihin lapsia halusin ja sitten sitä esikoista tehtiin 1,5 vuotta.
Ei sitä kierukkaa oo pakko 5 vuotta pitää senkun annat vaan kontrollissa ottaa pois,

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai joku olikin vastannut :) Kiitos. Kymmenen vuotta, tuo kuulostaa jo todella TODELLA pitkältä ajalta. Me ollaan oltu yhdessä vasta puolet tuosta.

mies ei halunnut mihinkään tutkimuksiin tms. joten ihan luomuna sai alkunsa... nyt isänsä silmänterä ja meille niin rakas...

Kaks ja puoli vuotta yritystä. Kolme epäonnistunutta hoitoa takana. Lapsi tuli lopulta luomuna. Ei silloin kun lakattiin yrittämästä vaan silloin kun oltiin aivan hajalla ja stressaantuneita sekuntikellon kanssa lasta tekemässä.

Kai te olette käyneet tutkimuksissa hyvässä paikassa? (hyvä paikka = paikallinen naisten poli tai yksärillä lapsettomuuteen erikoistunut klinikka)

Tsemppiä! Tyhjä syli on kamala tila!

Tälläkin keskustelupalstalla on lapsettomuusosio, josta sain aikoinani paljon vertaistukea.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mä odotin esikoista joka meni kesken, ennen uutta yritystä se parisuhde kariutui ja meni 4 vuotta ennen kuin olin sellaisessa suhteessa mihin lapsia halusin ja sitten sitä esikoista tehtiin 1,5 vuotta.
Ei sitä kierukkaa oo pakko 5 vuotta pitää senkun annat vaan kontrollissa ottaa pois,

Sinulla kuulostaa olleen pitkä taival, onneksi kaikki meni lopulta hyvin?

Tosiaan haluaisin jo aloittaa sen elämän mistä olen haaveillut, eikä miehelläkään muuta mielipidettä ole asiaan ollut kuin se että haluaa että meillä on ensin talous hyvässä kunnossa ja sitten vasta lapsi.. Hän sai työpäikan tässä kuussa :)

En silti uskalla itseni antaa _tosissaan_ ajatella että haaveeni voisi jo toteutua. Kunpa voisinkin :)

No meillä kävi niin, että esikkoa odoteltiin pari vuotta, toista ei ehditty odottaa ja kolamatta odotettiin kuusi vuotta ja neljäs jääkin sitten haaveeksi. Tuli ikä vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ämkei:
Kaks ja puoli vuotta yritystä. Kolme epäonnistunutta hoitoa takana. Lapsi tuli lopulta luomuna. Ei silloin kun lakattiin yrittämästä vaan silloin kun oltiin aivan hajalla ja stressaantuneita sekuntikellon kanssa lasta tekemässä.

Kai te olette käyneet tutkimuksissa hyvässä paikassa? (hyvä paikka = paikallinen naisten poli tai yksärillä lapsettomuuteen erikoistunut klinikka)

Tsemppiä! Tyhjä syli on kamala tila!

Tälläkin keskustelupalstalla on lapsettomuusosio, josta sain aikoinani paljon vertaistukea.

Mulla on siis vielä kierukka :) Meillä on ollut elämäntilanne sellainen ettei olla uskallettu ottaa pois (armeija, työttömyys, molempien opiskelut jne). Tällä hetkellä minulla on enää 1,5-2v opiskeluja jäljellä ja mies sai vihdoin oman alansa töitä.

Jotenkin tuntuu ihan kamalan tyhjältä olo ilman lasta :) Sitä vain tuijottaa vastaantulevia äitejä niin kateellisena..