Kuka toivoo mun kanssa vauvaa vuodelle 2010?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kuka alkaa kaveriksi? Minulla takana 1,5v yritys. Vahva intuitio on, että vuonna 2010 mulle syntyy vauva, vaikka lapsettomuushoitoihin ei olekaan tarkoitus vielä ryntyä. Toivooko joku muu vuoden 2010 tuovan mukanaan vauvauutisia?

Jeps, meillä 3 vuotta takana ja vahva usko että tässä piakkoin tärppää (ei kuitenkaan vielä tässä kuussa), ehkäpä loppusyksyllä 2010 vois jo olla laps sylissä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Jeps, meillä 3 vuotta takana ja vahva usko että tässä piakkoin tärppää (ei kuitenkaan vielä tässä kuussa), ehkäpä loppusyksyllä 2010 vois jo olla laps sylissä. :)

Jos teillä on noin kauan yritystä takana, ni mikä saa sut tuntemaan vahvasti, et just nyt piakkoin tärppää?
Mä olin tossa vaiheessa jo ihan varma, ettei tärppää milloinkaan.

Täälläkin toivotaan pientä tulokasta kovasti. On toivottu jo kohta yhdeksän vuotta. Ehkä se sieltä vielä tulee... Jos ei ensi vuonna niin sitä seuraavana. Tähän asti odotus on päättänyt viimeistään viikolla 16sta, joten TOIVOTAAN KAIKKI YHDESSÄ <3

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Jos teillä on noin kauan yritystä takana, ni mikä saa sut tuntemaan vahvasti, et just nyt piakkoin tärppää?
Mä olin tossa vaiheessa jo ihan varma, ettei tärppää milloinkaan.

Olen löytäny tietoa mikä (saattaa) auttaa mun tilaan, otin ne keinot käyttöön ja uskon ja toivon että tuottaa tulosta. Muutenki semmone usko onnistumiseen. Oli myös vuosi sitten tunne että ei mene enää kauan, ja alkuvuodesta tulinki raskaaksi, tosin meni kesken sitten. Ehkäpä toimii nytkin. :)

Yhteistyössä