Kuka alkaa kaveriksi? Minulla takana 1,5v yritys. Vahva intuitio on, että vuonna 2010 mulle syntyy vauva, vaikka lapsettomuushoitoihin ei olekaan tarkoitus vielä ryntyä. Toivooko joku muu vuoden 2010 tuovan mukanaan vauvauutisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa palstailija:Meillä myös yritystä 1,5 vuotta ja lapsettomuushoidot ei oo just nyt vaihtoehto..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä toivon, mutta toivottavasti saan sen mun miehen kanssa enkä sun ap(sori en malttanut olla naljailematta otsikosta, jossa ei sinänsä mitään väärin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyväsetti:Minä.. Meillä yritys päällä.. tosin alkanu vasta n.kuukausi sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Jeps, meillä 3 vuotta takana ja vahva usko että tässä piakkoin tärppää (ei kuitenkaan vielä tässä kuussa), ehkäpä loppusyksyllä 2010 vois jo olla laps sylissä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Jeps, meillä 3 vuotta takana ja vahva usko että tässä piakkoin tärppää (ei kuitenkaan vielä tässä kuussa), ehkäpä loppusyksyllä 2010 vois jo olla laps sylissä.![]()
Jos teillä on noin kauan yritystä takana, ni mikä saa sut tuntemaan vahvasti, et just nyt piakkoin tärppää?
Mä olin tossa vaiheessa jo ihan varma, ettei tärppää milloinkaan.