Kuka tuon Milannan vauvaa hoitaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
Mietin tässä että kun hän on jatkuvasti palstalla ja toista kertaa ryyppäämässä, vaikka vauva pari viikkoa ja mies on töissä, niin kuka hänen vauvaa hoitaa? Niin pieni tarvitsee ihan koko ajan hoitajan läsnäoloa....

Ottamatta kantaa tähän kyseiseen perheeseen ja heidän toimintatapoihinsa, mutta itse olin melko paljon koneella just silloin kun vauva oli ihan pieni. Hän söi jatkuvasti, jopa 13 tuntia päivässä, enkä jaksanut paikallani maata/istua tekemättä muuta päivästä toiseen. Niin suloinen kuin vauva olikin, tuli tässä koneella oltua vauva imetystyynyllä muutamia tunteja päivittäin.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26036319:
Ottamatta kantaa tähän kyseiseen perheeseen ja heidän toimintatapoihinsa, mutta itse olin melko paljon koneella just silloin kun vauva oli ihan pieni. Hän söi jatkuvasti, jopa 13 tuntia päivässä, enkä jaksanut paikallani maata/istua tekemättä muuta päivästä toiseen. Niin suloinen kuin vauva olikin, tuli tässä koneella oltua vauva imetystyynyllä muutamia tunteja päivittäin.

Mulla sama juttu. Vastasyntynyt ei muuta tehnyt kuin söi ja nukkui. Aika tylsää oikeastaan, mulla oli usein läppäri vieressä kun imetin ja vauvan nukkuessa tein mitä milloinkin. En mä osannut ajatella että mun olis tarvinut kokoajan tuijottaa vauvaa.

Mulla noi on vaatineet paljon enemmän läsnäoloa ja vahtimista silloin kun ovat alkaneet viihtyä hereillä ja kaivata tekemistä, päässeet liikkeelle ja löytäneet kaikkea jännää.

Yhteistyössä