Elät tämän hetkistä haavettani.
Minä elän ruuhkavuosia. Toki tästäkin nautin, mutta silloin tällöin odotan innolla aikaa, jolloin olen eläkkeellä tai että minulla olisi muuten enemmän aikaa. Tekisin ihan samaa kuin sinä; sivistäisin itseäni ajan kanssa. Nyt kaikkea tulee katsottua kiireellä. Se ei ole aina välttämättä kovin nautinnollista.
Tosiaan ajan kanssa. Minun ruuhkavuodet hurahtivat kahden työn tekemisessä.
Usein nykyään mietin pitäisikö koronan helpotettua lähteä uusiin hommiin.
Helsingissä on paljon kivoja harrastuksia.
Kävin iltapäivällä kaupassa ja Pekka Poudan ohjeen mukaan kävelyllä. Oli mahdottoman liukasta. Sauvat olisivat olleet tarpeen.
Lueskelin lisää Putin juttuja. Irlantilainen miestutkija rinnastaa vallanhimon mm. peliriippuvuuteen. Aivot saavat kiksejä riskinotosta.
Ulkomaanmatkani jälkeen en tarvitse kiksejä. Toivon kaikille väsyneille pientä matkaa jonnekin. Nauroin reissussa sydämeni pohjasta. Lapsenlapseni myös.
Hän ei ole kuulema aiemmin nauranut niin makeasti.
Kun istuin lentokoneessa nousuvauheessa pyyhin kyyneleitäni hartiahuiviin.
Itkin kai kaikkien äitien puolesta.
Meidän äitien pitää vetää yhtä köyttä.
Ruuhkavuosina nettikirjoittelu oli minulle hyvä henkireikä. Jotkut lukijat elivät jutussani mukana.
Nyt reviirini on paljon laajempi kuin nollavuoden alussa.
Vedän edelleen matalaa profiilia.
Tämä tyyli sopii minulle. Tosin aion laittaa seuraavalle matkalle jotain parempaa vaatetta ylleni.
Ostin Tokmannilta viime reissulle Polan collage-housut. Sain kuulla kunniani väärästä housuvalinnasta perhejuhlassa.
Sorruin tänään Lidlin munkkeihin ja suorat housut tuskin mahtuvat päälle vyötäröstä.
Myyjät olivat laittaneet herkut väärään hyllyyn ja sorruin tarjoukseen, joka kassalla olikin normaalilla hinnalla. Myyjä selasi tarjoukset kännykästään.
Elämäni on ihanaa. Ei sitä koskaan tiedä vaikka jollain reissulla tapaan uuden miehen, joka auttaa minua ranskan läksyissäni. Yksi ainut ehto on. En ole kiinnostunut suomalaisista miehistä. Ne on jo nähty.