Kuka ymmärtää tietokoneista jotain? NYT APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Eli sellanen ongelma, että kun avasin koneen tänään niin virustorjunta ilmoitti, että koneessa on joku virus. Suositteli puhdistusta ja kun painoin siitä napista, kone ilmoitti ettei pystynyt puhdistamaan sitä virusta. Sit se valintaikkuna katos ja vaikka oon laittanu uudelleen ettiin viruksia ei sitä enää löydy. Kaiketi kuitenkin on vielä koneessa? Miten saan sen pois? :$

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Eli sellanen ongelma, että kun avasin koneen tänään niin virustorjunta ilmoitti, että koneessa on joku virus. Suositteli puhdistusta ja kun painoin siitä napista, kone ilmoitti ettei pystynyt puhdistamaan sitä virusta. Sit se valintaikkuna katos ja vaikka oon laittanu uudelleen ettiin viruksia ei sitä enää löydy. Kaiketi kuitenkin on vielä koneessa? Miten saan sen pois? :$

No yritä toisellohjelmalla.

oon yrittäny jo kahdella. ja käynnistinkin uudestaan koko koneen jos se teksti tulis uudestaan, mutta kun ei niin ei.. Eikä tässä koneessa kovin montaa virussuoja/puhdistusohjelmaa taida olla.. |O

En mä tiedä mikä virus se on. Näyttöön tuli teksti, että koneestä löytyy 1 virus. Katoin, että se oli kytkeny palomuurin pois päältä, eli toivon lujaa ettei oo lisää tullu.

Edelleenkään en löydä sitä virusta mistään..

Yhteistyössä