Kukaan ei enää jaksa täällä kotona kuunnella, joten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
tulin sit tänne narisemaan :ashamed: ;)

Mie oon siis kirjaimellisesti raskaana... raskas olo, ei jaksa mitään, ahdistaa, puristaa, on siis kertakaikkiaan tukala olo... Vaan ei supista :/
Tai en mie enää tiiä mitä tekee ja mitä ei... On vaan niin outo olo.

Tulis edes yks kunnollinen supistus, niin vois ajatella lähtöä sinne sairaalaan... mutta kun ei. Tässä sitä vaan ollaan ja häilytään epätietoisuudessa.
Hassua tavallaan, miten sitä osaakin olla epävarma omasta tilastaan. Siis että koska ois sellainen olo, että vois lähteä synnärille... Ei vielä tällä ololla tulis mieleen lähteä, mutta jos illalla oiskin sit jo kiire. Jos tää nyt jotain enteilis :/

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Eikös sulla edellinen synnytys ollut tosi nopea? Mä varmaan sun asemassa olisin jo telttaan majoittuneena sairaalan ovella :D

59min vesien menosta... ja silloin kun vesi meni ei edes supistanut vielä yhtään :/
Oonhan mie sitä käynnistystä just tuosta syystä pyydellyt, mutta lääkärit kun eivät päässeet sopuun... niin ei sit käynnistetty. (Siis yks lupas, toinen perui, kolmas siirsi vielä viikolla eteenpäin.)

Tuo on just inhottavaa. Tiedän tunteen. Multa just vasta yksi tuttu kyseli että onko sulla supistellut. Mä katoin monttu auki ja sanoin että ei kai en ainakaan ole huomannut. Ja luulis jo että viidettä odottaessa tietää mikä on supistus :D Mutta jos sinäkään et ole tuntemuksistas varma niin ei varmaan tarvii olla minunkaan.
Toivottavasti ehditte sairaalaan. Itselläkin kokemus syöksy synnytyksestä, mutta meillä onneksi sairaala vieressä

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Auttaisiko ne kolmen ässän-konstit? ;)

Mie olen siivonnut (täällä on tosi siistiä ), saunonut olen lähes joka päivä koko raskauden ajan ja siihen kolmanteen... Yäk :x , ei kyllä nappaa... ja sitäpaitsi mieskään ei oo kotona.
Mutta tällä ololla... eihän se edes onnistuisi. Jotenkin niin tukalaa, hikeäkin pukkaa, vaikkei mitään tee :o

Yhteistyössä