KUKAAN HEREILLÄ????????

hereillä!! mies kanssa yövuorossa, lähtee siitä suoraaan meijän kanssa sairaalaan, joten jatkaa valvomista ainakin tuonne 12 asti :D Mies on meijän perheessä tehnyt pelkkää yötä aikoinaan ja se sopi silloin kyllä meijän perheelle, ite olin/olen lasten kanssa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja helläheluna:
Minä..töissä ollaan ja vartin yli seiska pääsee koisimaan.

Tekeekö kukaan teistä pelkkää yövuoroa?? Miten se onnistuu lasten kanssa??

minä teen! toistaseks onnistunu kun mies on hoitovapaall. se on tosin nyt lähös opiskelemaan ja mä vaihdan kokonaan duunia niin, et pelkkää arkipäivää teen. ihan jo pelottaa et miten toi päivällä työsketely sujuu =)

Hereillä juu, kuten koko yön. Unetonna jälleen kerran. Toivottomalta tuntuu tuleva työpäivä edessä. Väsymys hiipii pikkuhiljaa. Nyt vois jo yrittää nukkua, mutta ei enää ehdi. No, toivottavasti ensi yönä uni tulee. En sentään ole synnyttämään lähdössä :). Tsemppiä Saarulle!! Onko pitkään supistellut?

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Hereillä juu, kuten koko yön. Unetonna jälleen kerran. Toivottomalta tuntuu tuleva työpäivä edessä. Väsymys hiipii pikkuhiljaa. Nyt vois jo yrittää nukkua, mutta ei enää ehdi. No, toivottavasti ensi yönä uni tulee. En sentään ole synnyttämään lähdössä :). Tsemppiä Saarulle!! Onko pitkään supistellut?

Tuossa puol3 aikaan heräsin, jonka jälkeen on suppaillut 5-12 min välein. Eilen illalla tuli jo muutamia satunnaisia..nyt tihenee 5-7min välein..

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:

Tuossa puol3 aikaan heräsin, jonka jälkeen on suppaillut 5-12 min välein. Eilen illalla tuli jo muutamia satunnaisia..nyt tihenee 5-7min välein..

Eli kaveri syntynee tänään :)! Ihana juttu! Monesko lapsesi uusi tulokas on?

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:

Eli kaveri syntynee tänään :)! Ihana juttu! Monesko lapsesi uusi tulokas on?

3. lapsesi profiilista päätellen. Itselläni on yksi vuoden ikäinen poika, jolla äitinsä unenlahjat...