Kukaan muu DU & JAG-vaatekerhossa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Joko teille on tullut toukokuun paketti? Mitä siinä oli (tytölle / pojalle)?

Ja mitä tarjottiin kesäkuun pakettiin?

Mitä tuli huhtikuussa?

Kun minusta on alkanu tuntua, ettei ne paketit oo samanlaisia kaikille, niin haluaisin tietää..

KIITOS, jos joku viitsii vastata.

Mulle on tullut kaksi pakettia, tervetulopaketti ja sitten nyt olisko ollu toukokuun paketti?!
Pojalle oli t-paita, shortsit ja hihaton huppari, sellaiset ruskeat. T-paita oli raidallinen.
En tarkkaan muista mitä kesäkuun paketissa oli tulossa, oisko ollu pitkähihainen paita ja housut?!

Mitä sä olet saanut?

Paketit on erilaisia. Meille veljen vaimon kanssa tulee erilaisia vaatteita, en tiedä johtuuko siitä, että meillä on yhden koon ero vaatteissa. Siis poikia kummatkin lapset.<br><br>

meille tuli nyt kaulus paita ja shortsit.
edellis kuussa oli t-paita,shortsit ja lyhyt hihainen paita.
paketti tulee pojalle. kyllä minulla ja siskolla on tullut samat
vaatteet vaikka on erikoko. hänelläkin on poika

KIITOS, kun vastasitte. Olinpas sitten kuitenki oikeessa, kun epälin etteivät olis samanlaiset kaikille.

Meidän poika sai nyt toukokuun paketissa farkku-tyyliset housut ja kauluspaidan. Olivat kyllä hienoja.. Meillä tuli koko 86/92 eli oisko sitten tuosta koosta kiinni mitä tarjoavat.

Nyt seuraavaksi tarjottiin housuja ja takkia. Huhtikuussa tuli aloituspaketti, joka oli aivan ihana.

ap

Meillä kaikki 3 lasta ovat kerhossa ja ollaan oltu 100% tyytyväisiä. Tai no, paketit sais tulla säännöllisemmin niin ei tarvitsis lapsilla turhaa odottaa (joskus tulee kuukauden ekalla viikolla joskus vasta viimeisenä päivänä..)

Huhtikuussa otettiin paketit tytölle ja pojalle. Molemmille tuli housut + kauluspusero. Tytölle ruskeet/v-punaiset ja pojalle mustat/t.siniset.

Tässä kuussa ei oo paketteja vielä tullut (kovasti ootellaan jo!!) ja molemmille tytöille pitäs tulla hame, t-paita ja toppi. Pojalle tarjottiin shortseja, t-paitaa ja liiviä (vihreesävyisiä), muttei nyt otettu.

Kesäkuun paketti on kai takki + housut, ainakin siskon lapsille oli sellaista tarjottu. Voisin sen sitten ottaa tytöille.

Mä tossa just katselin että voisi tuohon liittyä ja tilata sällille noita 120 cm vaatteita tuolta.Mutta pitääkö toi syntymäaika laittaa siis vuosi ja sitten kuukausi?Eli meillä poika syntynnyt lokakuussa 2000 niin tuleeko se 200010?Vähän hassusti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:22 Pyryharakka kirjoitti:
Mä tossa just katselin että voisi tuohon liittyä ja tilata sällille noita 120 cm vaatteita tuolta.Mutta pitääkö toi syntymäaika laittaa siis vuosi ja sitten kuukausi?Eli meillä poika syntynnyt lokakuussa 2000 niin tuleeko se 200010?Vähän hassusti.

just noin

hinnat näkee tuolta sivuilta eri kokoisille eri hinnat

Juu, siinä etusivulla voi valita kieleksi suomen tai ruotsin.
Ja kuukaudenpaketti on aina samanhintanen, menee koon mukaan.
Alle 100cm on 24,90 ja siitä nousee, olikohan 28,90 100cm-> en oo varma.

Ja tosiaan syntymäaika just noin, vuosi ja kuukausi.

Ja tuohon hintaan sisältyy kaikki posti-yms kulut. Joskus paketissa on jopa 5 vaatetta, joskus vaan yks takki.. eli vaihtelee paljon, mutta etukäteen on netissä helppo perua ne mitä ei halua.

Aika ikävää ettei tuolta näe millainen paketti on seuraavaksi tulossa,esim.juuri tuossa 120 cm.Tai en mä ainakaan nähnyt vaikka noita sivuja selailin.Ainoastaan siellä oli se tervetulopaketti mutta sitähän mä en saa.

Liittyessä ei tiedä sitä seuraavaa pakettia, mutta jatkossa sieltä tulee aina sellainen kirje, jossa esitellään seuraava paketti. Mutta jos nyt liityt, niin luulen että poikasi saa eka pakettinaan shortsit, t-paidan ja hupullisen liivin.

Yhteistyössä