M
mä
Vieras
sain lapsentakia sairaslomaa eilisen ja tämän päivän. (lapsen nimellä tuo lappu). voinko mennä illaksi töihin sen jälkeen kun mies tulee töistä kotiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et kai sinä sairaslomaa saanut? eikö se ole todistus että lapsesi on sairas ja tarvitsee hoitajaa? jos jälkimmäinen voit tietysti mennä työhön.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et kai sinä sairaslomaa saanut? eikö se ole todistus että lapsesi on sairas ja tarvitsee hoitajaa? jos jälkimmäinen voit tietysti mennä työhön.
no en tietenkään saanut itse vaan lapsi. mietin vaan miten toi palkanlaskija kattoo kun saa LAPSENsaikkulapun ja olen silti illan ollut töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et kai sinä sairaslomaa saanut? eikö se ole todistus että lapsesi on sairas ja tarvitsee hoitajaa? jos jälkimmäinen voit tietysti mennä työhön.
no en tietenkään saanut itse vaan lapsi. mietin vaan miten toi palkanlaskija kattoo kun saa LAPSENsaikkulapun ja olen silti illan ollut töissä.
Voithan laittaa siihen saikkulappuun "liitteen", eli kirjoitat että olit poissa sen ja sen verran ja menit töihin silloin ja silloin.
Kyllä meillä on välillä saikkulappua "jaettukin" eli olemme molemmat tehneet puolikkaan työpäivän, toinen mennyt aikaisin aamusta ja puolilta päiviltä vaihdettiin.
Noissa tapauksissa mies on näyttänyt saikkulapun töissä ja siitä on otettu kopio (pieni firma) ja minä vein sitten alkuperäisen lapun omaan työpaikkaani.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et kai sinä sairaslomaa saanut? eikö se ole todistus että lapsesi on sairas ja tarvitsee hoitajaa? jos jälkimmäinen voit tietysti mennä työhön.
Voithan laittaa siihen saikkulappuun "liitteen", eli kirjoitat että olit poissa sen ja sen verran ja menit töihin silloin ja silloin.
Kyllä meillä on välillä saikkulappua "jaettukin" eli olemme molemmat tehneet puolikkaan työpäivän, toinen mennyt aikaisin aamusta ja puolilta päiviltä vaihdettiin.
Noissa tapauksissa mies on näyttänyt saikkulapun töissä ja siitä on otettu kopio (pieni firma) ja minä vein sitten alkuperäisen lapun omaan työpaikkaani.
kaikkee sitä oppii kun vanhaks elää, en oo kuulukkaan et noin vois tehä. sen takia vaan mietin kun mies ei olis saanu mennä illaks töihin vaikka olin ite kotona ( siis se oli aluks likan takia pois) ei ois kuulemma vakuutukset päteny, en sit tiiä
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis et kai sinä sairaslomaa saanut? eikö se ole todistus että lapsesi on sairas ja tarvitsee hoitajaa? jos jälkimmäinen voit tietysti mennä työhön.
kaikkee sitä oppii kun vanhaks elää, en oo kuulukkaan et noin vois tehä. sen takia vaan mietin kun mies ei olis saanu mennä illaks töihin vaikka olin ite kotona ( siis se oli aluks likan takia pois) ei ois kuulemma vakuutukset päteny, en sit tiiä
Mun mielestä tuo vakuutusjuttu koskee vain silloin kun työntekijä itse on sairaslomalla, sairasta lastahan saa periaattessa hoitaa vain sen aikaa että saa hoidon järjetettyä eli ei oletuksena että koko se aika kun lapsi sairastaa.
Jotkut työnantajat voivat vaatia myös todistuksen että puoliso on ollut töissä eli kotiin saa jäädä vain jos toinen vanhemmista ei ole kotona..