en tajunnut nikkiä pistää merkille ja epäilen että ketju on hävinnyt kuin pieru saharaan. mietin vaan että saikohan tyyppi lomaa palstalta kun se ketju täällä oli kuitenkin jo yön pyörinyt 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:Ei saanut, on kirjoitellut täällä päivälläkin. Olikohan armoton-nimimerkki?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä oon taas jäänyt kaikesta oleellisesta paitsi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä oon taas jäänyt kaikesta oleellisesta paitsi. B)
joo kaikesta on taas jääty paitsi, prkl..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko se ketju muka poistettu ?
onneksi kerrankin olin paikalla kun oli jotain näkemistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä oon taas jäänyt kaikesta oleellisesta paitsi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja ai tämä kuva:*muoks* moderaattorit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko se ketju muka poistettu ?
onneksi kerrankin olin paikalla kun oli jotain näkemistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:Ei saanut, on kirjoitellut täällä päivälläkin. Olikohan armoton-nimimerkki?
armoton se taisikin olla hataran muistini mukaan. ai siitä ei oikeasti napsahtanut bannukakkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ai tämä kuva:*muoks* moderaattorit
tuohan on oikeelle kallellaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ai tämä kuva:*muoks* moderaattorit
tuohan on oikeelle kallellaan..
Eiku niinpäs olikin! Unohdin että katson sitä niinku peilikuvana. Tosi nopeesti siis vilkasin vaan. En tuijottanu.![]()