Kulmakarvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kulmapulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kulmapulma

Vieras
Kauanko kestää että kulmakarvat kasvaa lyhyestä "normaaliin" pituuteen? Oon enimmäkseen ottanut kulmakarvoja pois sellasella "koneella" joka on tarkotettu kulmien siistimiseen mutta se ei nypi niitä vaan katkaisee samalla lailla kuin höylä. En muista millon viimeks olen nyppinyt edes... Mutta nyt ne on ruman ohuet ja haluaisin ne paksummiksi, ajattelin että oisin nyt tekemättä niille mitään ja menisin sitten jollekin ammattilaiselle nyppimään ne. Mulla on siis tosi paksut ja tummat kulmakarvat jos en nypi niitä ja sänki ainakin tulee suht nopeasti, mutta kauankohan menee että ne on ihan normaalissa pituudessaan?

Riippuu ihmisestä, karvankasvu kun on eri ihmisillä erilaista. Tummat ja paksummat kulmakarvat eivät ole rumat jos ovat kivan muotoiset ja sopivat kasvoihin (esimerkki: Emma Watson). Älä ihmeessä nypi ohuiksi, lyhyiksi viivoiksi, se se vasta rumaa on.

joo siis mä oon vahingossa niitä pikkuhiljaa joka kerralla ottanut ohuemmiksi ja ohuemmiksi melkein huomaamatta ja haluaisin ne takas paksummiksi ja sitten muotoilla ne hienosti. Siksi mietin kauanko tässä nyt saa odotella niitten kunnollista kasvua ruman sängen kanssa :D

Yhteistyössä