S
Sssalla
Vieras
meiltä oli isompaan kaupunkiin myös 20km, joten paljoa kukaan välittänyt miten kulki
Nyt jo harkitsin polkemista bikinien yläosassa, mutten kehdannut enää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ei välttämättä, mutta mitäs jos mä unohdan laittaa housut?
Ja oon mä esim. siwassa käynyt sellaisissa trikookankaisissa shortseissa, joissa on nalle puh-painatus, ja jotka on ostettu miesten alusvaateosastolta. Periaatteessa boxerit, mutta niissä ei ole sepalusta vaan ihan normaalien shortsien malliset...
Reino-tossut on myös mun mielestä jo viimeiset 5 vuotta olleet ihan passelit kengät melkein mihin tahansa tilaisuuteen, sittemmin niistä tuli vissiin trendikkäätkin.
Trendi taitaa muilla olla jo ohi, mulla se vaan jatkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Ehkä on vähän eri asia vetää kumpparit jalassa jossain Juukassa ku Eräässä suomen suurimmista kaupungeista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:työkaveri kertoi nähneensä baarissa tytön jolla oli päällä pelkät alusvaatteet.. siis oikeesti sellanen pikkunen " mekko" joka on oikeesti alusasu..
luuli varmaan ettei kukaan tajuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oujee:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mitä sanotte minusta kun mä käytän melkein joka päivää,vain leginksit ja paita joka just ja just peitä persettä:snotty:
Laita se paidan helma leggarien vyötärön alle. On aikas täräyttävän näköistä. Edellisen leggarimuodin aikana 80-luvulla naapurin viisikymppinen täti kulki tässä tyylissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:työkaveri kertoi nähneensä baarissa tytön jolla oli päällä pelkät alusvaatteet.. siis oikeesti sellanen pikkunen " mekko" joka on oikeesti alusasu..
Tai ei vain itse tajunnut..
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:työkaveri kertoi nähneensä baarissa tytön jolla oli päällä pelkät alusvaatteet.. siis oikeesti sellanen pikkunen " mekko" joka on oikeesti alusasu..
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:työkaveri kertoi nähneensä baarissa tytön jolla oli päällä pelkät alusvaatteet.. siis oikeesti sellanen pikkunen " mekko" joka on oikeesti alusasu..
Mut hei,sellaisia mekkoja on myynnissä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Antakaa anteeksi, miä kävin kerran Siwassa bikinien yläosassa. Oli miulla housut mutta ei paitaa. Miä en tosiaankaan tajunnut sitä, matkaa oli parisataa metriä. Ostin maitopurkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:baariin sellasis! muahahahah!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No saat anteeksi, jos ostit vain maitopurkin. Jos olisit ostanut vielä makkaraa, niin se olisi jo ollut vähän liikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:baariin sellasis! muahahahah!!!
Mä olen nähnyt olevan myynnissä mutta en millään röyhelöillä.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:pinkki mis on valkoset reunuksetmaksaa 19,90
![]()