Kummaa on tää nykypäivän muoti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Longchamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei välttämättä, mutta mitäs jos mä unohdan laittaa housut?

Ja oon mä esim. siwassa käynyt sellaisissa trikookankaisissa shortseissa, joissa on nalle puh-painatus, ja jotka on ostettu miesten alusvaateosastolta. Periaatteessa boxerit, mutta niissä ei ole sepalusta vaan ihan normaalien shortsien malliset...

Reino-tossut on myös mun mielestä jo viimeiset 5 vuotta olleet ihan passelit kengät melkein mihin tahansa tilaisuuteen, sittemmin niistä tuli vissiin trendikkäätkin.
Trendi taitaa muilla olla jo ohi, mulla se vaan jatkuu.

Kyllä mullakin usein on joku kotiasu päällä jos piipahdan hakemassa jotain unohtunutta, mutta että pikkuhousut...

Ehkä se on tää mun valkoisen naisen roikkuva ahteri, joka estää mua tekemästä moista.

Mie kuljen leggingseissä + pitkässä paidassa, vaihtoehtoisesti myös leggingsien päällä lyhyt hame/shortsit ja lyhkäsempi paita, ei kuitenkaan mitään napapaitoja!
Korkoa pitää sit myös olla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Ehkä on vähän eri asia vetää kumpparit jalassa jossain Juukassa ku Eräässä suomen suurimmista kaupungeista :D

jaa. kyl tuol turun torillakin näin voi heilua. siis kumppareissa ja peltomekossa. ei paljon nappaa mitä muut ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
työkaveri kertoi nähneensä baarissa tytön jolla oli päällä pelkät alusvaatteet.. siis oikeesti sellanen pikkunen " mekko" joka on oikeesti alusasu..

luuli varmaan ettei kukaan tajuu :laugh:

Tai ei vain itse tajunnut..

Alkuperäinen kirjoittaja oujee:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mitä sanotte minusta kun mä käytän melkein joka päivää,vain leginksit ja paita joka just ja just peitä persettä :D :snotty:

Laita se paidan helma leggarien vyötärön alle. On aikas täräyttävän näköistä. Edellisen leggarimuodin aikana 80-luvulla naapurin viisikymppinen täti kulki tässä tyylissä.

Meidän pikkaisen mielenvikainen naapuri haravoi aina välillä pihaa nailonsukkiksissa (siis perusruskeissa) ja t-paidassa, joka on tungettu sinne sisään. Ja tämä siis ihan tiheästi asutulla alueella, ei maalla.

Ja yksi tuttu käveli teininä aina tennissukat jalassa, ei siis käyttänyt kenkiä. Tämä 80-luvun lopulla.

Onhan näitä ihanuuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
työkaveri kertoi nähneensä baarissa tytön jolla oli päällä pelkät alusvaatteet.. siis oikeesti sellanen pikkunen " mekko" joka on oikeesti alusasu..

Tai ei vain itse tajunnut..

kyl se oli sen tajunnu, ku kaveri sit humalaspäissään oli menny sanomaan et " hei sulla on alusvaatteet päällä" niin tää tyttö oli sanonu et " joo tiiän, paljo kuuluu sulle" :laugh:

ja jos sitä myydään alusvaateosastolla ja siihen kuuluu alushousut kans niin ei voi olla tajuamatta

Tuli tästä nyt mieleen, että mikähän siinä on, että esim sellaisessa pyjamassa, jossa on pitkälahkeiset housut, tuntuisi kyllä paljon alastomammalta mennä vaikka kauppaan, kuin lyhyessä hameessa ja narutopissa?

mua ärsyttää, että ihmiset ei kestä nähdä paljasta pintaa. Ärsyttää kun pitää hirveellä helteelläki tupata ties mitä päälle. Mitä kamalaa tai ihmeellistä siinä ihossa oikeen on?

Mut hei,sellaisia mekkoja on myynnissä. :whistle:

Antakaa anteeksi, miä kävin kerran Siwassa bikinien yläosassa. Oli miulla housut mutta ei paitaa. Miä en tosiaankaan tajunnut sitä, matkaa oli parisataa metriä. Ostin maitopurkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:

Mut hei,sellaisia mekkoja on myynnissä. :whistle:

vitsi ku ei tuol nettisaitilla oo niitä.. se on sellanen pinkki-valkonen röyhelöhelvetti.. pituudelta vastaa puoleenväliin takamusta olevaa toppia ja sit siihen laittaa ne röyhelöpikkarit..

baariin sellasis! muahahahah!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Antakaa anteeksi, miä kävin kerran Siwassa bikinien yläosassa. Oli miulla housut mutta ei paitaa. Miä en tosiaankaan tajunnut sitä, matkaa oli parisataa metriä. Ostin maitopurkin :D

No saat anteeksi, jos ostit vain maitopurkin. Jos olisit ostanut vielä makkaraa, niin se olisi jo ollut vähän liikaa. :)

Minä muuten meinasin ihan vakavissani ostaa Nanson yöpaidan äitiysmekoksi kun odotin keskimmäistä. Tai yöpaitana se myytiin, vaikka ihan vastaavia trikoomekkoja oli kaupoissa vaikka kuinka. Oli niin nätti kuosi että minusta se olisi käynyt ihan mekostakin. Saahan sitä olla luova kun suunnittelee pukeutumista :)

Yhteistyössä