V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Siivoojalla tuntipalkka välillä 7-9 euroa. On sekä osa-aikaisia että kokoaikaisia siivoojia.
Myyjä on aika laaja nimike, en tiedä mitä ap sillä tarkoittaa. Cittarin kassaa vai vaatemyyjää vai kodinkonemyyjää vai puhelinmyyjää vai...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja e:Siivoojalla tuntipalkka välillä 7-9 euroa. On sekä osa-aikaisia että kokoaikaisia siivoojia.
Myyjä on aika laaja nimike, en tiedä mitä ap sillä tarkoittaa. Cittarin kassaa vai vaatemyyjää vai kodinkonemyyjää vai puhelinmyyjää vai...?
cittarin kassaa ja vaatemyyjää nyt lähinnä..
Alkuperäinen kirjoittaja wh:En tiedä myyjien palkkaa mutta mä saan lääkäriaseman siivouksesta 17-23?/h.
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Mä olen vaatekaupassa myyjänä, kk palkka 1990e+kaupanalanlisät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Mä olen vaatekaupassa myyjänä, kk palkka 1990e+kaupanalanlisät.
Helevatun hyvä peruspalkka, onko monetkin ikälisät tuossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Mä olen vaatekaupassa myyjänä, kk palkka 1990e+kaupanalanlisät.