kummalla on parempi palkka: myyjällä vai siivoojalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siivoojalla tuntipalkka välillä 7-9 euroa. On sekä osa-aikaisia että kokoaikaisia siivoojia.

Myyjä on aika laaja nimike, en tiedä mitä ap sillä tarkoittaa. Cittarin kassaa vai vaatemyyjää vai kodinkonemyyjää vai puhelinmyyjää vai...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Siivoojalla tuntipalkka välillä 7-9 euroa. On sekä osa-aikaisia että kokoaikaisia siivoojia.

Myyjä on aika laaja nimike, en tiedä mitä ap sillä tarkoittaa. Cittarin kassaa vai vaatemyyjää vai kodinkonemyyjää vai puhelinmyyjää vai...?

cittarin kassaa ja vaatemyyjää nyt lähinnä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Siivoojalla tuntipalkka välillä 7-9 euroa. On sekä osa-aikaisia että kokoaikaisia siivoojia.

Myyjä on aika laaja nimike, en tiedä mitä ap sillä tarkoittaa. Cittarin kassaa vai vaatemyyjää vai kodinkonemyyjää vai puhelinmyyjää vai...?

cittarin kassaa ja vaatemyyjää nyt lähinnä..

Minä olen cittarin kassa ja 10,50e tuntipalkka.
 
Minä menisin mieluummin kassaksi, koska tein siivoustyötä useana kesänä ja vaikka se oli ihan ok, turhaduin siihen kun päivä toisensa jälkeen piti siivota samoja paikkoja eikä työn jälki näkynyt missään. Kassalla olisi sentään uudet asiakkaat ja uudet ostokset joka päivä:D
 
mä olin sairaalassa laoitoshuoltajana ( pitää kyllä sisällään paljon muutakin kuin pelkkä siivous) ja nyt oon vaate myyjänä kohtuu isossa ketjussa, kuukausi palkka suunnilleen sama. palkkaan vaikuttaa paljon myös lisät, viikonlopuista ja illoista. näissä mun duuneissa sairaalassa sain hiukka enempi lisiä, koska työvuoroissa oli myös yövuoroja ja enempi viikonloppuja.
mutta siis suunnilleen sama, siivojan palkka tosin varmaan vaihtelee eri paikoissa. kaupan alalla menee tes.in mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:
Mä olen vaatekaupassa myyjänä, kk palkka 1990e+kaupanalanlisät.

Helevatun hyvä peruspalkka, onko monetkin ikälisät tuossa?

3 vuotta olen tuolla ollut. Meillä on siellä paremmat palkat kuin mitä TES määrää, onneksi :)
 

Yhteistyössä