M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:varmaan Turkkiin kun en tiedä missä tuo Egupti sijaitsee...![]()
(sori oli pakko)
Turkkiin muutenkin koska Egypti on muslimimaa, siellä rajoitettua pukeutuminen yms
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Oon ollut molemmissa, kummassakin on puolensa. En osaa valita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:varmaan Turkkiin kun en tiedä missä tuo Egupti sijaitsee...![]()
(sori oli pakko)
Turkkiin muutenkin koska Egypti on muslimimaa, siellä rajoitettua pukeutuminen yms
Alkuperäinen kirjoittaja historia:Egypti. Enemmän nähtävää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:näyttäisi sille että egypti vei pidemmän korren =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Turkissa olen käynyt niin menisin Egyptiin. Egyptissä kiehtoisi historialliset nähtävyydet ja tietenkin siiheen pystyy yhdistämään myös rantaloman.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Turkissa olen käynyt niin menisin Egyptiin. Egyptissä kiehtoisi historialliset nähtävyydet ja tietenkin siiheen pystyy yhdistämään myös rantaloman.
se on otettava huomioon että rantakohteista on pidemmät matkat historiallisille nähtävyyksille ja jos oikeasti historia kiinnostaa enemmän kuin punainen meri niin suoraan matka Luxoriin