Kumman kaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mika

Vieras
Mulla on todellinen ja äärimmäisen stressaava kumman kaa tilanne.... Seurustelen nimittäin kahden naisen kanssa samaan aikaan, kumpikaan heistä ei tiedä toisistaan mitään. Pahinta tässä on se että olen oikeasti rakastunut molempiin ja nyt olisi viimeinen hetki päättää mitä tehdä ennenkun saavat asian selville.

Molemmat näitä neideistä on aivan ihania ja sydän särkyy kun joutuu toisen suhteen lopettamaan. Petollinenhan minä olen kun näin olen toiminut enkä kaipaa moralisointia ;-)

Niin, molemmat neidit ovat tosi mukavia. Toinen on rento ja hauska, kertoo vitsejä ja olemme samalla aaltopituudella. Hän on aina hyvällä tuulella ja kuten minäkin hänen seurassaan. Tämä neiti x on lastenhoitaja. Kuten sanottu, meillä synkkaa hyvin, nauramme paljon, seksi on ihanaa ja muutenkin intressimme ovat hyvin saman suuntaiset.

Neiti Y on taas rauhallisempi, akateemisesti koulutettu. Hän on analyyttinen, syvästi tunteva, tunteikas ja rakastava. Hänen kanssaan suhteemme perustuu enemmän syvällisiin keskusteluihin ja samankaltaiseen arvomaailmaan. Y:n kanssa seksi on erilaista, hän hakee jotenkin kokonaisvaltaista suhdetta eikä ole niin intuitiivinen. Y ehkä miettii liikaa.

Eli mitä ihmettä minä näiden kanssa teen? Haluaisin niin kovasti molemmat omakseni mutta se tue on lyhyt. Kuinka osaan päättää kumman haluan?

Mitä sinä haluat päättää? Kumman kaa jatkat jonkin aikaa vai haluatko puoliskon itsellesi tositarkoituksella loppuelämäksi? Jos haluat pitää hauskaa, etkä sitoutua, valitse se, jonka kanssa on hauskaa. Jos haluat tositarkoituksella kumppania, katso tulevaisuuteen ja mieti millaisena sen näet kummankin kanssa. Kumpi näkymä on houkuttavampi pitkällä tähtäimellä? Taidat jo vastauksen tietää (minä en), mutta haluat vielä miettiä ennen päätöksentekoa. Toisesta joudut luopumaan tai käy niin, että menetät molemmat.
Onnea valinnallesi.

Ei ihmistä saa omakseen. Saa vain rinnallakulkijan. Toista ei voi omistaa.

Mikan juttu vaikuttaa hieman provolta. Voi olla tottakin.

Kumman kaa tilanne on tylsä. Tulee mieleen nuo Unelmapoikamies-tositeeveet. Olen katsonut niitä monta jaksoa, kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Mieti mikä kumpi itkee tyylikkäämmin limusiinissa.
Ojenna ruusu valitullesi.

Kyllä tämä on ihan totisinta totta. Olosuhteiden pakosta (tai niiden auttamana) ja sen vuoksi että kaikki kolme asutaan eri paikkakunnilla tämän on pystynyt jatkumaan jo useita kuukausia. X:n kanssa aloitin seurustelun pari kuukautta aikaisemmin kuin Y:n.

..pitää.
Ennustus: Et saa lopulta kumpaakaan.
Panepa merkille mitä sanon, tilanteesi on tyyntä myrskyn edellä.
Et ole omassa elementissäsi, etkä oma itsesi. Olet pitänyt itsesi liian kiireisenä olemaan kummankaan kanssa täydellä sydämellä, joten päätöksesi ei tule perustumaan todellisuuteen. Voit luulla huijaavasi naisia, mutta lopulta tulet itse huijatuksi. Naiset ovat sellaisia, heillä on alitajunta. Erityisesti sillä huumorintajuisemmalla. He eivät itsekään hallitse sitä mitä sieltä alitajunnasta nousee, ja usko: se kyllä nousee sieltä. Jos ei nyt, niin lähikuukausina tai vuosina.

Minä kyllä uskoisin että Mika osaa valita ensimmäisen vaihtoehdon vaikka akateemisuus yrittää nyt sumista silmissä.
Lastenhoitaja naisesi voi edetä vaikka päiväkotijohtajaksi-. Olisiko hän sitten se parempi vaihtoehto sen jälkeen ??
Parisuhde perustuu yhdessä viihtymiseen ja että ollaan saman henkisiä.
Liika eroavaisuus alkaa ajankanssa harmittamaan. Ehkä siis sinunkin akateemisesi, jos näin valitset tulee tulevaisuudessa ottamaan myös analyyttisen ja akateemisia arvoja arvostavan.. Tosiasiassa kun on että kun nainen etenee se harvemmin jää katsomaan paikalleen jäänyttä miestään. Eli voi olla että menetät kummatkin.

Kisakandidaatteja pitaisi olla mieluusti ainakin kymmenen. Joku kuitenkin paljastuu silikonitissiksi, toinen naimisissa olevaksi ja kolmas lopettaa muuten vain leikin kesken.

Ota ehdottomasti se, jonka kanssa olet samalla aaltopituudella ja huumori kukkii. Ne kantavat arjen tohinoissa pitkälle.

Tai en minä tiedä, kerro kummallekin ja katso miten reagoivat ja mieti sitten uudelleen onko sinulla kumpaakaan mistä valita.

ota se jonka kanssa on syvällisemmät keskustelut ja yhteinen arvomaailma. Hän on todennäköisesti mietteliäs ja varautunut, koska huomaa että et ole kokonaisvaltaisesti mukana suhteessa. Kun panostat suhteeseen 100%, saat tältä naiselta jotain hienoa myös vastalahjaksi.

Lastenhoitaja vetää todennäkäisesti samalla tyylillä kaikki suhteet eikä haekaan mitään syvällisempää, ja on siksi tässä epänormaalissa tilanteessa rennompi.

Tee palvelus kolmelle ihmiselle äläkä ota ketään. Olet pettäjä pahimmasta päästä joten koita ensin saada itsesi kasvamaan vastuulliseksi ennenkuin alat "" ottamaan"" ketään naista suhteeseen. Hyh mua kuvottaa jo tuo sana ottaa tässä yhteydessä. vrt. ""otampa vielä tuosta hernekeittopurkin, jos ei jaksa huomenna tehdä kunnon ruokaa.""

Et ole oikeasti rakastunut noista kumpaankaan, tai mahdollisesti tähän toiseen, jälkimmäiseen joka oli se analyyttisempi. Miksikö? No, jos olisit oikeasti ollut rakastunut tähän ensimmäiseen typsykkään, niin sulle ei olisi varsinkaan parin kuukauden kuluttua tullut mieleenkään hankkia rinnakkaissuhdetta! Asiat ovat loppujen lopuksi

Mä veikkaan, että sulle jää tästä vain luu käteen; neiti X havaitsee intuitiollaan, että et oikeastaan tykkää hänestä niin kovin paljoa (tietää sen varmaankin jo) ja neiti Y puolestaan ei saa sinulta sitä kokonaisvaltaista suhdetta jota hakee (vaikka aistisi sinulla tunteita olevankin), joten hänkin lähtee. Koska jos sinulle on mahdollista pitää toista naista samaan aikaan kuin Y:tä niin missä se kokonaisvaltaisuus on? Ja mahdatko haluta sitä itsekään? Niinhän se nimittäin vain on, että ihmiset eivät ole esineitä, joilla voi leikkiä mielensä mukaan.

Luulen, että valitsitpa kumman hyvänsä, niin homma jatkuu sillä, että haikailet toisen perään. Kehottaisin pistämään poikki molempien kanssa ja kun asut omillasi, yksin, niin voit pikkuhiljaa miettiä mitä haluat elämältäsi. Todennäköisesti kumpikaan ei ole sellainen, että hän kykenisi täyttämään elämäsi täydellisesti, kun olet kerran kaksi suhdetta hankkinut.

Et sinä täältä pysty saamaan päätöstä sille, kumpi pitäisi valita. Pääsääntöisesti kuitenkin sinun pitäisi miettiä, mitä suhteelta haet ja kumpi vastaa enemmän toiveitasi, jos päätät jatkaa suhdetta jomman kumman kanssa.

Minä haluan suhteeltani ainakin seuraavia asioita:
- samankaltainen huumorintaju
- kumppanuus
- luottamus
- kyky keskustella vaikeistakin asioista
- samantyyppisiä elämänarvoja (ei välttämättä ihan samanlaisia, koska eroista saa kiinnostavia keskusteluja aikaiseksi...)
- keskivertoulkonäkö

Yhteistyössä