Kumman näistä ajattelet olevan normaalipainoisen lounas ja kumman ylipainoisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no, ylipainoinen voi tietenkin tällä hetkellä syödä terveellisesti, mutta jos syö terveellisesti, mutta kuitenkin saman verran kuin kuluttaa, niin eihän se paino putoa. Siihen on syy, miten siihen ylipainoon on päästy, joten ihan turha tällainen. Mä oon normaalipainoinen ja syön ihan kunnon ruokaa ja välillä herkkuja, se ei ole epäreilua, vaan oon vaan aina pitänyt huolta liikunnasta, ja siitä että jos tänään syön pizzan niin huomenna sitten jotain terveellisempää. Onnea painonpudotukseen, mutta ei tosiaan kannata vertailla tällaisia asioita..

[QUOTE="a p";22664100]Mikä tuossa pillimehussa nyt niin ihmeellistä on? Oliko missään muuten mainintaa, että onko ylipainoinen laihduttaja?

Pointtina tässä on nyt se, että ei se normaalipainoinen aina välttämättä syö terveellisesti. Tuo toinen lounas on mun lounas joka arkipäivä ja olen tuo ylipainoinen. Toinen vastaavasti syö sitten joka arkipäivä lähes samalla tavalla kuin tuossa ensimmäisessä kohdassa kerroin.[/QUOTE]

Tämä ylipainoinen on joko laihduttaja tai sitten katkera sille karkinvetäjälle ;)

Onko se joku yllätys, ettei normipainoinen välttämättä syö terveellisesti? Ei ne kalorit tiedä, onko ne tulleet kotiruokaa vai pikaruokaa vetämällä.

Ja pillimehu taas on esanssia, sokeria ja glukoosisiirappia, vähän vettä. Ei ehkä se järkevin juoma laihduttajalle, jos ei kellekään muullekaan?

[QUOTE="Jenis";22664251]Tämä ylipainoinen on joko laihduttaja tai sitten katkera sille karkinvetäjälle ;)

Onko se joku yllätys, ettei normipainoinen välttämättä syö terveellisesti? Ei ne kalorit tiedä, onko ne tulleet kotiruokaa vai pikaruokaa vetämällä.

Ja pillimehu taas on esanssia, sokeria ja glukoosisiirappia, vähän vettä. Ei ehkä se järkevin juoma laihduttajalle, jos ei kellekään muullekaan?[/QUOTE]

No ensinnäkään mä en nyt laihduta ja toiseksi en mä sitä pillimehua juo joka päivä. Yleensä juon vettä, mutta tänään ostin mehun.

No toi ykkönen on ehdottomasti ylipainoisen ruokailu!
Mä joskus teininä pidin itseäni kovinkin lihavana ja söin paljon karkkia. Lämmintä ruokaa söin minimaalisen vähän, koska ajattelin että nimenomaan se lihottaa. Ja että syömällä vähän lämmintä ruokaa voin syödä enemmän herkkuja, kompensoidakseni energian saantia. Väärässä olin!

Ja sitten, valitettavasti kun katsoo mitä ylipainoiset ihmiset kaupasta ostavat... Paljon kevyttuotteita, rasvatonta ja sokeritonta, lisäaineita, aromivahventeita yms..

Mä uskon vakaasti, että kaikki lisäaineet ja rasvattomat tuotteet sekoittaa meidän oman aineenvaihdunnan pahasti ja lihominen on helpompaa.
Ja edelleenkin tapaan aikuisia ihmisiä, jotka herkuttelee paljon sipseillä ja karkeilla ja yrittää kompensoida sitä syömällä lämpimällä aterialla kevyttuotteita; ja ruokaa josta on poistettu luonnollisia aineita ja laitettu jotain keinotekoista tilalle. Mun maalaisjärki sanoo, että toi on pidemmän päälle erittäin epäterveellistä ja haitallista.
Ja kaikista kamalinta on, että toiset syöttää tuota ruokaa lapsilleen. Keinomakeutettuja limuja, rasvattomia tuotteita ja muuta lisäaine-skeidaa.

Yhteistyössä