Kumman valitsen, nuoren ja kiihkeän vai vanhan ja varakkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nupukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nupukka

Vieras
Olen jahkaillut asiaa jo aika kauan ja en jaksa enää vaan haluan tehdä päätöksen.

Eli, nuori kaveri mua itseäni nuorempi vailla kunnon koulutusta ja tekee ns. hanttihommia. On kovin rakastunut minuun ja suhde on kiihkeä. Toisaalta, mies voi myöhemmin haluta lapsia vaikka nyt sanookin ettei halua, itse en enää halua lapsia nelikymppisenä. Mulla on turvallinen olo miehen kainalossa ja rakastan hänen tuoksuaan.

Vanhempi ehdokas varakas ja mukava johtajamies, joka on vihjaillut että voisi auttaa mua myös taloudellisesti. Treffeillä ollessa mulla oli sellanen olo kuin ois ollut vanhuksen kanssa, hän on mua 17 vuotta vanhempi. Ja se partavesi oli ok mutta jotenkin sen tyylikkään olemuksen alta pisti myös sellainen vanhemman miehen hiki.

Mun tilanne on se, että olen eronnut ja entinen mies pakotti ottamaan lainoja joita ei pystytty kunnolla hoitamaan joten olen rahapulassa. Lisäksi mulla on yksi krooninen sairaus jonka takia myös tarttisin taloudellista turvaa, toisaalta tiedän jos jätän ihanan nuoren mieheni niin tule kaipaamaan häntä, mutta pidemmällä tähtäimellä tuo vanhempi ois fiksu valinta? Mitä mä teen??

Valdemarian vastaus on hauska, oon tosiaan miettinyt asiaa joskus noinkin. Tosin jos iäkäs mies elää vaikka 10-20 vuotta niin meikä on sitten 50-60 joten ei niitä nuoria varmaan hirveesti sillon enää ympärillä pyöri.

Aika monet vastasi että nuoren ja niin myös mun sydän sanoo, mutta mutta...kaikissa parisuhteissa kun tulee arki ja se on jo koettu kuinka tiukka taloudellinen tilanne syö parisuhdetta. En jaksa nähdä että sillä nuorella kaverilla olisi mahiksia ihmeemmin vaurastua, kun ei ole sitä kunnollista koulutustakaan. Äh mä en kestä kun haluun tehä päätöksen!

Tosiasiassa ottaisin noista sen nuoremman. Vaikuttaa että hän sopisi paremmin kuin ostonaiseksi lähteminen. Kysymys tuntui vaan aika erikoiselta.
Lue aloitus itse läpi ja huomaat varmaan itsekkin. Järkeä jos vähän on sen rakkauden lisäksi, niin ei parisuhde rahaan kaadu.

Viimeksi muokattu:
Niin ja lisäksi mua ärsyttää kun teen aina kaikki päätökset niin tunteella. Vanhemmalla miehellä on talo Italiassa ja kaikkea, varmaan sitten joskus kun olisi rahasta riitoja tms. niin miettisin et niinpä, oisin voinut olla siellä Italian aurongon alla viettämässä helppoa elämää.

Jos haluaisin lisääntyä, seuraisin nenääni. Mutta jos en, seuraisin mukavuuttani. Ja jos olet varma, ettet halua lapsia, todennäköisesti nuori ja kiihkeä tulee jättämään siinä vaiheessa kun alkaa haluta lapsia.

Yhteistyössä