Kumman vartalon miehenne valitsisi sinulle? Sis. kuvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="carelia";27381609]Pitäskö sanoa et samoin oman kropan osalta(tai siis olisin jos sen ikäinen vielä olisin), paitsi ukko ottais varmaan tuon muhkumman kakkosen.[/QUOTE]

Mun oma ukko on niin timmi, et sen takia. Ei tykkää "muhkuista"... :D
Onhan siinä oma työnsä, kahden muksun jälkeen koittaa itseään treenata. Mut yrityksestä oon saanu hyvän kympin, ja (omasta mielestäni) laihasta minusta annan itselleni kymmenen plus plus. ;)

fat-model-2.jpg

tämä on lähempänä sitä mistä mies tykkää, tosin tässäkin on liian vähän.

Molemmat ovat minusta itsestäni erittäin kauniita naisia. En pidä tuota Lopezin äärimmäistä hoikkuutta kauneusIHANTEENA, kuten moni tuntuu tekevän. Kauneus voi olla niin monenlaista ja -kokoista. Ihmetyttää nuo "läskipossu"-kommentit tuon plus-mallin kohdalla, kun kuvissa kuitenkin on poikkeuksellisen kaunis nainen.

Mies tuumasi, että jälkimmäisen "valitsisi minulle", mutta ensimmäisessäkään ei mitään vikaa ole.

toka ehdottomasti... ensimmäinen liian riuku.
Minusta on taidokasta olla hieman ylipainoinen mutta silti kiinteä joka puolelta. Niin kuin tuolla tokalla mallilla on kiinteyttä, kun taas joku voi olla normaalipainoinenkin ja omistaa paljon löysää nahkaa ja selluliittia.

Yhteistyössä