Kummeista pari kysymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mistä löydän kummit?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mistä löydän kummit?

Vieras
Meillä on esikoisella todella hyvät kummit (ei oikeastaan parempia voisi olla), nyt sitten olemme tiukan paikan edessä kun toiselle lapselle pitäisi myös kummit löytää.
Eli; onko teidän lapsilla jokaisella yhtä monta kummia?
Voiko kummiksi pyytää saamaa henkilöä kuin esikoisella?

No, mä en valitsisi samoja kummeja.
Kummit on lapsen omia ihmisiä ja musta on kiva et kaikilla eri kummit.
Itse kysymykseen, joo samat kummit saa olla.
On kaikilla kolmella yhtä monta kummia.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No, mä en valitsisi samoja kummeja.
Kummit on lapsen omia ihmisiä ja musta on kiva et kaikilla eri kummit.
Itse kysymykseen, joo samat kummit saa olla.
On kaikilla kolmella yhtä monta kummia.

ei toki varmaan kaikkia samoja kummeja pyydettäisi, vaan esim. 1 jotta saataisiin edes lähes yhtä monta kummia kuin esikoisella.
Vaikka toki mieluummin haluaisin eri kummit, mutta tuntuu ettei se ole mahdollista

Meillä yhteisen esikoisella hyvät kummit.
Kuopuksella on toiset hyvät ja toiset meni vähäsen metikköön.
No ei voi mitään,kaikenlaista sattuu.
Mutta voi olla samat kummit vaikka kaikilla lapsilla.

Ei sen takia kannata pyytää jotakin toisenkin lapsen kummiksi, että olisi yhtä monta!!!! On siinä jo kummille tehtävää, että yhdestä huolehtii ja hankkii lahjat.Moni ei kuitenkaan kehtaisi kieltäytyä, vaikkei haluaisikaan "kaikkien" lasten kummiksi perheessä. Älä kysy!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Ei sen takia kannata pyytää jotakin toisenkin lapsen kummiksi, että olisi yhtä monta!!!! On siinä jo kummille tehtävää, että yhdestä huolehtii ja hankkii lahjat.Moni ei kuitenkaan kehtaisi kieltäytyä, vaikkei haluaisikaan "kaikkien" lasten kummiksi perheessä. Älä kysy!

Tää nyt ei todellakaan ollut se suurin idea, vaan se että haluan lapselle HYVÄT kummit, jotka oikeasti välittävät ja ovat kiinnostuneita. Ja kun kuitenkin se 2 kummia on vähintään oltava!
Mä en halua ketään hyvän päivän tuttua kummiksi, joka unohtaa lapsen ennen 1-v. päivää. Ja tällä hetkellä ei lähipiirissä ole kuin 1 ihminen (joka ei ole esikoisen kummi) joka todennäköisesti on oikeasti kiinnostunut tämän lapsen asioista (se on paljon tärkeämpään kuin yhdetkään lahjat... ja sen meidän esikoisenkin kummit tietää)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vre:
ei ,kukaan oikeesti jasksa välittää ipanoista sitä 15 vuotta... blaah, oikeesti välittää??? joo herätkää..

ai, siis susta tai sun lapsista ei oo välitetty?!?!

no ittelle on ahistavaa miettiä lahjoja kummilapsille, ei mun kummit oo sen kummemmin välittäny ku muistakaan sukulaislapsista ja mun lapsille kummit oon valinnu sukurasitteen mukaan, ettei erikseen tarvii muistella..ja uudelle vauvalle ei varmaa tuu ristiäisiä kun on noi sukulaiset loppunu...

Yhteistyössä