Kummilahjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...

Minä taas olen tykännyt molemmista :) Lusikat on tosi hyvän kokoisia taaperolle ja tyttäremme saamat helmet (kaulaketju ja ranneketju) on vaan niin suloiset (käyttöön pääsee sitten kun tyttö on 4-5v. luultavasti)

Siis te käytätte niitä ihme tinalusikoita? Jaa... Just aattelin tuossa että tuollaiset muumi-aterimet ja astiat kävis meillekin, mutta en mitään hopea- tai tinalusikoita halua.

Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
Kertokaas vielä tällanen asia,kun mies ei kuulu kirkkoon,niin onko tervetullut sinne?Ajattelin vaan että siellä kun on se uskontunnustus-osio ja kaikki nousee sillon seisomaan,niin eihän toi mun mies voi sellaseen osallistuu..

Ei munkaan mies kuulu kirkkoon ja silti on lasten ristiäisiin osallistunut ;) Ei siellä tarvii mitenkään kuuluttaa että 'hei en muutens usko tähän sitten ollenkaan' :whistle: En itsekään ole uskovainen enkä risti käsiäni rukouksissa enkä lausu niitä litanioita...

Miten sen uskontunnustus-osion kanssa sitten..nousitko seisomaan vai miten teit

Kertokaas vielä tällanen asia,kun mies ei kuulu kirkkoon,niin onko tervetullut sinne?Ajattelin vaan että siellä kun on se uskontunnustus-osio ja kaikki nousee sillon seisomaan,niin eihän toi mun mies voi sellaseen osallistuu..

Ei munkaan mies kuulu kirkkoon ja silti on lasten ristiäisiin osallistunut ;) Ei siellä tarvii mitenkään kuuluttaa että 'hei en muutens usko tähän sitten ollenkaan' :whistle: En itsekään ole uskovainen enkä risti käsiäni rukouksissa enkä lausu niitä litanioita...

Miten sen uskontunnustus-osion kanssa sitten..nousitko seisomaan vai miten teit

No totta kai ihan muiden mukana siellä ja totta kai olen ollut mukana siunaamassa lapseni siinä kohdassa kun kaikki kädellään siunaa ja kaikki nämä jutut, ei sitä todellakaan ole tarpeen korostaa, että 'en ole uskossa'...

Yhteistyössä