Kummilapselta häälahja kummeille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pääni puhki olen miettinyt miä suht pientä meidän lapsi vois viedä kummeilleen häälahjaksi. Mielessä on käynyt Tabermannin 'runo'viinilasit ja Pentikin Porot. Muita ideoita..?
 
Minkä ikäinen lapsi? Laitatteko vanhemmat oman lahjan, eikö lapsi voi olla samassa lahjassa? Jos lahjan laitat lapsen puolesta niin viinilasit ei oikein kuulosta kivalle lapsen antamana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Minkä ikäinen lapsi? Laitatteko vanhemmat oman lahjan, eikö lapsi voi olla samassa lahjassa? Jos lahjan laitat lapsen puolesta niin viinilasit ei oikein kuulosta kivalle lapsen antamana..

Joo, me laitetaan oma lahja. Mun mielestä olis kivempi, että lapsella olis jotain 'annettavaa' itelläkin kädessään. Lapsi on 9-v.
 
Just kattelin eilen nettisivuja, jossa oli esim. tyynyliinat, joissa oli "hyvää yötä kummisetä" ja "hyvää yötä kummitäti". Ne vois olla kivat häälahjat 9-vuotiaalta. Mikähän se nyt oli nimeltään se kauppa???
 
Juu, sitte jos on jo silleen iso lapsi että ymmärtää lahjan antamisen. Miten ois sellanen valokuva albumi, sellanen kultasepänliikkeissä myytävä. Maksaa n.15-20?.
 
Periaatteessa mitä vain vois antaa mutta ei mitään liian aikuista. Ei ainakaan mitään viinilaseja :) Pentikin porot kuulostaa ihan kivalta. Riippuen hääparin tyylistä, miettisin lapsen antaman lahjan.
 
Okei, mietitääs, noinkin iso lapsi kyseessä. Mä olen aikoinani antanut kummille hopeiset kahvilusikat. Äitini valitsemat ;) Samaa mieltä oon tosta, ettei ehkä viinilaseja lapselta. Eikä sen tosiaan tartte olla edes noin kallista. Joku symbolinen lahja on ihan hyvä. Omalta kummilapselta me saatiin sellaset ihan "tavalliset", mutta kivakuvioiset kahvimukit. Love forever ja jotain sellasta niissä lukee ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Okei, mietitääs, noinkin iso lapsi kyseessä. Mä olen aikoinani antanut kummille hopeiset kahvilusikat. Äitini valitsemat ;) Samaa mieltä oon tosta, ettei ehkä viinilaseja lapselta. Eikä sen tosiaan tartte olla edes noin kallista. Joku symbolinen lahja on ihan hyvä. Omalta kummilapselta me saatiin sellaset ihan "tavalliset", mutta kivakuvioiset kahvimukit. Love forever ja jotain sellasta niissä lukee ;)

Rakkaus muumimukit? :) vai onks se 'tyhmä' sitten miehelle?
 
me saatiin kummilapsilta häälahjaksi leluja korissa yhdeltä. (on jotain millä leikkiä kun tulee kylään) ja toiselta kaksi sydän naulakkoa. Tuntui mukavalta kun muistivat "itse" jotenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pääni puhki olen miettinyt miä suht pientä meidän lapsi vois viedä kummeilleen häälahjaksi. Mielessä on käynyt Tabermannin 'runo'viinilasit ja Pentikin Porot. Muita ideoita..?

Kyllä tuo viinilasi 9-vuotiaan antamana lahjana kuulostaa aika omituiselta. Suunillen yhtä outoa olisi jos joku saman ikäinen antaisi lahjaksi viskipullon tai sikareja sekä paketillisen varmuusvälineitä. Tuon tyyppiset asiat eivät vain kuulu normaalisti tuon ikäisen lapsen maailmaan.

Kysy lapselta itseltää mitä hän haluaisi antaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitä lapsi antaisi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pääni puhki olen miettinyt miä suht pientä meidän lapsi vois viedä kummeilleen häälahjaksi. Mielessä on käynyt Tabermannin 'runo'viinilasit ja Pentikin Porot. Muita ideoita..?

Kyllä tuo viinilasi 9-vuotiaan antamana lahjana kuulostaa aika omituiselta. Suunillen yhtä outoa olisi jos joku saman ikäinen antaisi lahjaksi viskipullon tai sikareja sekä paketillisen varmuusvälineitä. Tuon tyyppiset asiat eivät vain kuulu normaalisti tuon ikäisen lapsen maailmaan.

Kysy lapselta itseltää mitä hän haluaisi antaa.

Ei hän tiiä ;)
 

Yhteistyössä