V
vieras
Vieras
Pääni puhki olen miettinyt miä suht pientä meidän lapsi vois viedä kummeilleen häälahjaksi. Mielessä on käynyt Tabermannin 'runo'viinilasit ja Pentikin Porot. Muita ideoita..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Minkä ikäinen lapsi? Laitatteko vanhemmat oman lahjan, eikö lapsi voi olla samassa lahjassa? Jos lahjan laitat lapsen puolesta niin viinilasit ei oikein kuulosta kivalle lapsen antamana..
Alkuperäinen kirjoittaja niin:http://www.ultimage.fi/store/images/albumipikku_0804_b66.jpg tämmöstä tarkoitin
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Okei, mietitääs, noinkin iso lapsi kyseessä. Mä olen aikoinani antanut kummille hopeiset kahvilusikat. Äitini valitsematSamaa mieltä oon tosta, ettei ehkä viinilaseja lapselta. Eikä sen tosiaan tartte olla edes noin kallista. Joku symbolinen lahja on ihan hyvä. Omalta kummilapselta me saatiin sellaset ihan "tavalliset", mutta kivakuvioiset kahvimukit. Love forever ja jotain sellasta niissä lukee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pääni puhki olen miettinyt miä suht pientä meidän lapsi vois viedä kummeilleen häälahjaksi. Mielessä on käynyt Tabermannin 'runo'viinilasit ja Pentikin Porot. Muita ideoita..?
Alkuperäinen kirjoittaja mitä lapsi antaisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pääni puhki olen miettinyt miä suht pientä meidän lapsi vois viedä kummeilleen häälahjaksi. Mielessä on käynyt Tabermannin 'runo'viinilasit ja Pentikin Porot. Muita ideoita..?
Kyllä tuo viinilasi 9-vuotiaan antamana lahjana kuulostaa aika omituiselta. Suunillen yhtä outoa olisi jos joku saman ikäinen antaisi lahjaksi viskipullon tai sikareja sekä paketillisen varmuusvälineitä. Tuon tyyppiset asiat eivät vain kuulu normaalisti tuon ikäisen lapsen maailmaan.
Kysy lapselta itseltää mitä hän haluaisi antaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsi askartelee kortin (vaikka hääparin kuvat korttiin?) ja vanhemmat ostavat lahjan. Kummatkin ojentavat.